38 Глава

271 5 2
                                    

Хей, само искам да  предопредя, че в тази глава ще има съдържание на еротични сцени, ако не се чувствате комфортно да четете такова нещо по - добре пропуснете тази глава!!! Обичам ви и приятно четене <3.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Когато най - после се отърсих от транса си, осъзнах как изглежда ситуацията ни с Драко.

- Сега ще ми позволиш ли да стана - попитах с монотонен глас.

- И какво, ако кажа, че не може - отвърна той усмихвайки се доволно.

- Стига Малфой, не можеш да.... - изречението ми бе прекъснато от устните на Драко допиращи се до моите.

Изведнъж аз се озовах на земята, а Драко беше над мен. Аз не отвърнах на целувката му, макар и вътрешно да умирах от желание да отвърна. Той се отдели от мен и ме погледна в очите. Неговите излъчваха болка, вина и гняв.

- Защо не отвърна - попита тихо той.

Не знаех какво да му кажа, защото дори самата аз не знаех защо не му отвърнах.

- Не знам - отговорих му.

- Напротив...знаеш - каза гневно той дърпайки ръката си, която беше на лицето ми.

Не знаех какво се случва с мен. 'Честно казано мисля, че се държа като курва, защо ли дори се опитвам да доказва нещо. Може би баща ми е бил прав през цялото време и аз наистина съм едно нищожество.'

- Да не си посмяла да говориш така за себе си - каза Драко.

Той седна на земята дърпайки ме, за да седна в скута му. Той хвана лицето ми в шепите си и ме погледна право в очите решително.

- Изабела, ти не си нищожество и това, че не си сигурна дали изпитваш нещо към мен е напълно нормално имайки в предвид как се държах с теб толкова години - каза ми той.

Очите ми се насълзиха когато чух голямото количество любов в гласът му. Видях как погледът му започна да се мести от очите ми към устните ми.

Знаех, че иска да ме целуне пак, но се колебаеше, за това вдигнах едната си ръка поставяйки я върху едната стран на лицето му и го целуна. Той отвърна почти веднага и бързо пое контрол над целувката.

Той обви ръце около тялото ми и ме притисна към себе си колкото може повече. Захапа леко долната ми устна карайки ме да отворя леко устата си.

Начинът по който ме обичаш Where stories live. Discover now