9 Глава

215 6 0
                                    

Измина известно време от както с Иън бяхме в Трите метли. Говорихме си, а темите ни на разговор сякаш не свършваха. Докато Иън ми разказваше за това как в първия ден от първата му година Фред и Джордж са му направили номер, аз забелязах момче на масата до нас.

Това момче не спираше да гледа към нас от известно време. Когато се вгледах по - добре забелязах очите на момчето. Кехлибарено кафеви със преобладаващо тревисто зелено в центъра.

Бих разпознала тези очи навсякъде, това бяха същите очи като моите, това бяха очите на Ник. Ядосах се щом осъзнах кое е момчето на масата до нас.

- Хей Белс...добре ли си - каза Иън.

Гласът му ме извади от транса в който бях попаднала и се успокоих леко, но все още бях бясна на Ник.

- Да добре съм...не се тревожи - отговорих му със фалшива усмивка.

Сега когато знаех, че Ник може да ни чуе трябваше да внимавам какво говоря. Има неща които дори Ник не знае и така трябва и да си остане.

- Е какво мислиш, че ще стане когато дойде мача срещу Рейвънклоу - попита Иън заинтересовано - Твоята приятелка Ели е в отбора тази година нали - попита той отново и аз се усмихнах, този път истински.

- Да тя е гончия на Рейвънклоу тази година, но макар и да сме приятелки извън терена, на игрището печели най - добрият...и двете знаем това и ще се радваме която и да спечели - отговорих му.

За момент бях забравила, че Ник ни слуша. Изведнъж видях как Ник става от мястото си и излиза от Трите метли.

- Иън имаш ли против да изляза за момент - попитах с усмивка.

Той кимна и аз станах от масата. Излязох от заведението и видях Ник няколко метра пред мен.

- Хей Ник - извиках. Той спря на място, но остана с гръб към мен. Когато го настигнах го хванах за рамото и го обърнах към мен.

- Защо ме следеше - попитах с ядосан поглед.

Той задържа каменно сериозното си изражение. Точно както татко го е учил. Когато се държеше така Ник преличаше на малка версия на баща ни и аз не харесвах това.

- Не съм те следял, а и нали знаеш, че ти и гаджето ти не сте единствените които ходят в Трите метли, или ми е забранено да ходя тям - каза Ник без да прави различна физиономия от сериозното си изражение.

Начинът по който ме обичаш Where stories live. Discover now