Изглежда съм заспала докато съм оправяла, защото се събудих от силно лопане по вратата.
Принуди се да стана от мекото и топло легло и отидох да отключа вратата. В стаята нахлу Лаура и когато ме видя полу заспала ме погледна скиптично.
- Ти чак сега ли ставаш - попита тя.
- Ъм...да - казах сънено и се прозинах.
- Бързо отивай да се разсъниш или ще закъснеем за вечерята - подкани ме тя.
Станах мързеливо от леглото и отидох в банята. Наплисках лицето си със хладка вода и се погледнах в огледалото над мивката. Честно казано, ако можех бих пропуснала всяко ядене на което ще виждам баща си или Луциус.
Спомням си колко завиждах на Малфой, че баща му не се държи с него като с измет, ако майка ми я нямаше сигурно щеше да ме изгони и от къщата или да ме държи като прислужница.
Разтърсих глава опитвайки се да се отърва от тези мисли 'Стегни се' извиках сама на себе си мислено 'Ще излезеш от стаята, ще вечеряш със тези хора и ще изглеждаш щастлива, ясно' продължих да си мисля докато се гледах в огледалото.
Направих няколко опита да сложа фълшива усмивка, която да изглежда естествена и излязох от банята. С Лаура тръгнахме към трапезарията. Със всяка крачка усещах напрежението от страха към баща ми, но някак си успявах да запазя фасадата си.
Влязохме в трапезарията привличайки всички погледи върху нас, освен разбира се на баща ми. Двете с Лаура седнахме на двете единствени свободни места.
За съжаление аз трябваше да седна до Малфой, който седеше до Ник, от другата ми страна седна Лаура, срещу мен седеше баща ми, до него Луциус и майка ми и Нарсиза седяха от двете им страни.
Мисълта, че можеше случайно да хвана погледа на баща ми ме ужасяваше, но както винаги запазих самообладание.
*******************************
- Изабела скъпа как върви в училище - попита ме Нарсиза по средата на вечерята.
- Ами всъщност се справям доста добре - отвърнах бодро.
Чух леко хъмкане, като присмех. Веднага разбрах, че баща ми е издал този звук. Сведох леко глава и продължих да ям.
- Разбрах, че имаш някакви взаимоотношения с някакво момче в училище - продължи тя.
YOU ARE READING
Начинът по който ме обичаш
Fanfiction⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...