Върнахме се обратно при останалите. Всички ни гледаха напрегнато кого ще изберем. Всеки един от нас имаше фаворит, аз и Хари искахме Рон да влезе в отбора, но Анджелина искаше да е Иън.
- И така новият пазач на Грифиндор е... - каза Анджелина със усмивка.
- Рон - казахме и тримата в един глас. С Хари погледнах е към Анджелина въпросително.
- Защо ме гледате така - попита тя учудено.
- Просто се изненадахме, че и ти избра Рон - казах аз и тя се усмихна.
- Е не е много добър, но ще свикне - каза тя и тръгна към съблекалните.
Рон дойде при нас заедно със Хърмаяни, която гледаше всичко от скамейките.
- Поздравления Рон - казах удряйки го леко по рамото.
- Да Рон, поздравления - каза и Хари с усмивка на лице.
- Леле братчето ни влезе в отбора - засмя се Фред слизайки от метлата си.
- Джордж мисля, че ми дължиш пет силки - каза той със лукава усмивка и протегната ръка към Джордж.
След като всички се преоблякохме в съблекалните, се запътихме към голямата зала за вечеря. Влязохме в залата и седнахме на масата на Грифиндор.
Тъкмо слагай от любимата си храна в чинията ми когато Иън седна до мен. Двамата се погледнахме, той ми се усмихна и аз отвърнах със същото.
- Човече умирам от глад - каза Рон потърквайки ръцете си една в друга.
- Как може вечно да си гладен Рон - възкликна Хърмаяни докато Рон се опита да ѝ отговори, но устата му беше пълна с храна и никой не разбра и думичка от това което се опита да каже той.
- Роналд не говори с пълна уста, никакви маниери ли нямаш - възкликна отново Хърмаяни.
Засмях се гледайки как двамата се карат както винаги. Понякога си мисля, че двамата са перфектни един за друг.
- Е влюбени гълабчета, как са нещата при вас - попита Фред облягайки се на лакти върху масата и гледайки ту мен, ту Иън.
Аз се задавих със тиквения сок от който отпивах, а Иън погледна шокирано към Фред.
- Фреди плашиш бъдещия ни зет - засмя се Джордж. Аз се обърнах към Джордж със свиреп поглед.
STAI LEGGENDO
Начинът по който ме обичаш
Fanfiction⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...