- Изи почакай - чу се ехото от думите на Ник.
Аз не го послушах и продължих да бягам по коридорите, единственото което исках беше да се махна от Ник преди отново да ми, че съжалява и отново да му повярвам.
Изведнъж се блъснах в някого. Трябва да започна да гледам къде вървя. Погледнах нагоре и видях Снейп. Замръзнах на място. Защо трябваше да е точно Снейп.
- Госпожице Хеартгуд, мога ли да попитам защо не сте в стаята си - попита той със монотонен глас. Брадата на Мерлин колко е часът.
- Съжалявам изгубила съм представа за времето - казах свеждайки глава.
- Предполагам трябва да информирам родителите Ви за това поведение - каза той карайки кръвта ми да замръзне.
- Професоре моля Ви не казвайте за това на родителите ми - помолих му се.
Познавам Снейп от преди да вляза в Хогуартс. Той е близък приятел с баща ми от ученическите им години. Снейп не е толкова лош, но от както дойдох в Хогуартс е сякаш напълно различен човек.
- Професоре - чу се вик зад мен. Обърнах се и видях Ник. Той беше задъхан и имаше разтревожено изражение на лицето си.
- Тя не е виновна, че е закъсняла за вечерния час - каза той.
Изглежда шокът от действието ми е бил изписан по лицето ми, защото видях Ник да ми говори с поглед. Погледна ме и сякаш чух гласът му в главата си 'Прави се, че казвам истината' каза гласът на Ник и аз моментално влязох в роля.
- Вярно е професоре - казах привличайки вниманието му отново върху мен.
-Така ли...ами тогава ми се струва честно и двамата да получите наказание - каза Снейп и се обърна отново към Ник.
- след часовете в кабинета ми...и бъдете сигурни, че родителите ви ще разберат за това - допълни той и продължи нататък като измъмри на Ник да се върне с него.
- Вие госпожице Хеартгуд изчакайте тук - чу се гласа на Снейп, а след това Малфой се появи в полизрението ми.
- Имаш късмет Хеартгуд - каза той усмихвайки се по неговия си начин.
- И защо така Малфой - попитах копирайки неговата усмивка. Изведнъж усетих ръката му върху косата си.
- сладка си когато ме копираш - каза той с нежен глас и прокарвайки пръсти през косата ми.
YOU ARE READING
Начинът по който ме обичаш
Fanfiction⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...