Седях пред рафта с книгите по отвари в библиотеката. Седях пред този рафт от може би половин час и гледах в книгата, която исках да взема. В главата ми беше пълна каша.
През остатъка от вчерашния ден стоях с Иън и останалите в общата стая, а след това се качих в стаята си и заспах с различни мисли вършувайки в главата ми и днес не беше по - различно.
Протегнах ръка и взех книгата която ми трябваше, за да довърша домашното си по отвари. Започнах да вървя към една от задънените маси, но когато стигнах видях, че Лаура, Панси, Тео, Блейз и Ник са седнали там и пишат домашните си.
Тихо се приближих към масата, дръпнах един от останалите празни столове и седнах оставяйки книгата на масата.
- Белс - възкликна Блейз вдигайки поглед при звука от дърпането на стоа.
- Хей - отвърнах и извадих от чантата си пергамент, перо и мастило.
Отворих книгата и започнах да търся нужната ми информация.
- Белс мога ли да те попитам нещо - каза Ник. Изхъмках в знак на одобрение без да отделям поглед от книгата.
- Какво се случва между теб и онова момче Иън, ако не се лъжа - попита той и аз замръзнах.
Не знаех какво да кажа, да с Иън сме заедно сега, но проблема с Малфой все още остава. Не искам старите ми чувства към него да се завърнат, не и след като прекарах толкова време да ги премахна.
- С Иън сме заедно - каза звучейки доста по - уверено от колкото исках.
Лаура и Панси веднага започнаха да ме разпитват за Иън и мен докато Ник, Тео и Блейз само се споглеждаха.
- Какво има момчета - попитах. Исках да знам, ако имат нещо против Иън.
- Нищо...просто ние не го познаваме и не искаме да страдаш - каза Тео.
Погледнах към Ник, за да видя неговата реакция, но той вече ме гледаше и за миг се почувствах сякаш отново сме като преди.
Изведнъж стола до до мен помръдна и на него седна Малфой. Всички погледнаха към него, но аз задържа погледа си върху книгата ми.
- Кажи Изи как е да имаш гадже за първи път - обърна се Малфой към мен със самодоволна усмивка.
- На къде биеш Малфой - попитах безразлично.
Не мисля да му давам удоволствието да ме засегне по някакъв начин.
YOU ARE READING
Начинът по който ме обичаш
Fanfiction⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...