17 Глава

182 8 2
                                    

Влизайки през портрета на дебелата дама в общата стая на грифиндор видях Фред и Лий да си говорят разпалено за нещо.

- Хей Белс - поздрави весело Лий със широка усмивка.

Стана ми гадно, че не мога да му отвърна със същата усмивка.

- Хей - отвърнах и седнах на дивана до Фред.

- Белс добре ли си, изглеждаш ми малко изнервена - попита Фред. Знам, че той е разбрал, че се е случило нещо, но не иска да ме пита пред Лий.

- Добре съм - казах студено.

В същия момент портрета на дебелата дама се отвори. Не обърнах внимание кой е влязъл докато не усетих присъствието на някого пред мен. Вдигнах поглед и видях Ели със сериозно изражение и горящ от ярост поглед.

- Хей Ели - поздрави Фред, погледът му веднага залепен към нея като магнит.

Ели не му обърна особено внимание продължавайки да ме гледа ядосано, но без да казва нищо.

- Казах каквото имах да кажа преди малко - въздъхнах след което станах и се запътих към стаята си без да казвам нищо повече.

Когато влязох в стаята там нямаше никого, но още преди да успея да затворя вратата Ели връхлетя в стаята и застана пред мен, а Фред стоеше под рамката на вратата с учудено изражение.

- Белс за бога какво ти става - изкрещя ми тя.

- На мен ли какво ми става, а какво ви става на вас със Лаура - извика обратно.

- Толкова ли не разбирате това което ви казах - продължи да крещя.

- Ъм...аз ще ви оставя да се разберете двете сами - каза Фред и излезе затваряйки вратата след себе си.

- А ти толкова ли не разбираш, че искаме да знаем какво се случва - извика тя. Не я виня, че е ядосана, но не всичко мога да ѝ кажа.

- Ами ако двете с Лаура не бяхме дошли Белс - продължи да вика Ели. Погледнах я и се засмях.

- Щях да оцелея, оцелявала съм и на по - лошо - казах вече с нормален глас.

- Единствената причина да ме заболи толкова беше защото Астория беше изпила отвара за повече сила - продължих да казвам. Сълзи започнаха да се стичат по лицето ми.

- Белс - каза Ели със спокоен глас.

- какво се случва с теб - попита тя посягайки да изтрие сълзите ми.

Начинът по който ме обичаш Where stories live. Discover now