След като разпратих подаръците си реших все пак да слеза до трапезарията, за да закуся с нещо. Когато влязох в трапезарията видях Тео, Блейз, Панси и Лаура да седят там.
- Какво правите тук - обърнах се шокирано към приятелите си.
- Леле какво посрещане, ами весела Коледа и на теб Изи - каза съркастично Блейз.
- Съжалявам, но просто не ви очаквах тук - отвърнах.
- Лаус не си ли ѝ казала - попита Панси.
- Съжалявам, явно ми се е изплъзнало - отвърна Лаура.
- Какво да ми каже - попитах местейки поглед между Панси и Лаура.
- Ами мислехме тази вечер да се съберем всички - каза Лаура.
- Кои всички - попитах колебливо.
- Ами ние тук плюс Ник и Драко - отвърна ми Панси.
- Пас съм - казах веднага щом чух, че Ник и Драко също ще са там.
- Стига де Изи, нали се разбирахте поне със Драко - каза Лаура.
- Да, е вече не е така - казах ѝ.
- Защо - попита тя.- Просто така - отговорих.
Не мисля да позволявам на някой да разбере за това със Драко.
- Аз ще отида до библиотеката - казах.
- Толкова рано сутринта - попита учудено Тео.
- Ами да, искам да потърся нещо за четене - отвърнах и излязох от трапезарията.
Тръгнах към крилото, в което се намира библиотеката и влязох вътре. Библиотеката на семейство Малфой е огромна и има всякакви книги дори и мъгълски, които Нарсиза тайно държи там.
Имаше много редове със книги, но аз знаех къде да потърся мъгълските книги. Взех си една от романтичните книги и седнах във фотиьойла близо до рафта.
За четох се и за нула време бях преполовила книгата. Героинята в книгата ми напомня ше на мен. Тя излизаше тайно със най - добрият приятел на брат си, но при тях беше по - лесно.
Изведнъж чух стъпки и забелязах, че някой седна на фотьойла срещу мен. Вдигнах поглед и там седеше Драко. Реших да не му обръщам внимание и продължих да си чета.
- Та значи, разбрах, че не искаш да бъдеш с нас тази вечер - чух гласът на Драко.
- Да и какво - попитах без да го поглеждам.
YOU ARE READING
Начинът по който ме обичаш
Fanfiction⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...