34 Глава

230 7 4
                                    

Събудих се усещайки топлина зад себе си, а след като отворих очи видях и ръце обвити около мен.

Спомних си как помолих Малфой да остане през нощта с мен. Опитах се да се изправя, но ръцете му бяха здраво увити около мен.

- Малфой събоди се - казах опитвайки се да го събудя, за да се измъкна.

Усетих тялото му да се раздвижва и усетих дъхът му да гъделичка кожата по вратът ми.

- А какво стана с Драко - попита той.

Макар и да не го виждах знаех, че се подсмихва самодоволно.

- Стана това, че трябва да си вървиш във стаята - казах му изплъзвайки се от ръцете му и станах от леглото.

- Защо си толкова ядосана - попита ме той.

- Защото ти го казах преди и ще ти го кажа и сега...между нас не може да има нищо - извиках му.

Той също стана и се приближи към мен.

- И какво ако не те послушам...какво ако продължа да ти казвам, че те обичам - извика ми в отговор той.

- Тогава просто ще те игнорирам - казах му.

- Защо - попита той.

- Защото това не е любов Малфой...това между нас не е нищо повече от занимавка - извиках му.

Бях на ръба да се разплача пред него, но се сдържах.

- Значи окончателно не мога да те убедя в противното, така ли - попита той със спокоен глас. Кимнах с глава и той въздъхнах.

- Е тогава явно нямам повече работа около теб - допълни той.

*******************************

Той обаче наистина изпълни това което каза. През последните няколко дни го виждах само когато се сядахме на масата да ядем, а след това изчезваше за секунди.

Дойде време и за тръгването за гарата Кинг Крос и връщането отново в Хогуартс.

- Чао деца и да ми пишете - каза майка ни на мен и Ник.

Както винаги баща ми отново го нямаше. Ник веднага тръгна към влака, но аз останах с майка ми.

- Ще ми липсваш мамо - казах ѝ с усмивка.

- И ти ще ми липсваш Изи - отвърна ми тя и ме прегърна.

- И моля те Изи, опитай се да се сдобриш с Ник - помоли ме тя.

За майка ми нямаше по - важно нещо от семейството и когато с Ник не се разбираме е истински ад за нея.

Начинът по който ме обичаш Where stories live. Discover now