Когато часът свърши аз и Ели излязохме от кабинета и тръгнахме към следващия си час. Тя имаше час по летене, а аз по грижа за магическите създания, за нещастие отново със Слидерин.
Докато с Ели излизахме навън видяхме Анджелина Джонсън да разговаря със Иън, момчето от тази сутрин което ме заговори. Той беше със Грифиндорски екип по куидич. Аз и Ели се приближихме към тях.
- Хей Андж, какво става - попитах с усмивка. Анджелина се обърна към мен и също ми се усмихна.
- О, здравей Белс - поздрави ме тя - Иън пробва новия си екип по куидич - обясни Анджелина и аз преместих погледа си върху Иън.
Сините му очи блеснаха със някаква искрица.
- Но ти си последна година в Хогуартс защо ще се пробваш чак сега - попитах заинтересувано.Той ми се усмихна още по - широко и прокара пръсти през косата си.
- Ами аз бях резерва, но сега когато Ууд го няма ще ни трябва нов играч - каза той и се почеса зад връта.
Аз отклони поглед от него и забих поглед в земята усещайки как започвам да се изчервявам.
- Е добре, хайде тръгвайте вие двете, че да не закъснеете за час, а с теб Белс ще се видим после на тренировка - каза Анджелина и тръгна да влиза в замъка, но Иън остана и чух как се засмя. Не знам защо, но почувствах лека болка от лявата страна на гърдите си.
- Ще се видим после Белс - каза Иън и ме прегърна.
Първоначално не реагирах, но после се отпуснах и аз също го прегърнах. Преди да се отдели от мен усетих устните му върху бузата си и след това той ме заобиколи и си тръгна оставяйки ме замръзнала на едно място със лице червено като домат.
- Хах Белс добре ли си - попита ме Ели едвам сдържайки смеха си.
- Млъквай - казах опитвайки се да игнорирам зачервените ми бузи.
- Та значи го харесваш хъм - попита ме тя и ме побутна леко с лакът.
- Не знам може би го намирам за симпатичен... - казах избягвайки погледа ѝ.
- О я стига Белс, когато ти се усмихна лицето ти стана по - червено и от домат - засмя се тя, а аз се усмихнах при спомена за усмивката му.
- Ели мразя те - казах ѝ, а тя се засмя и ме бутна по рамото леко.
- Знам и аз те обичам Белс - казя тя и след това се разделихме, тъй като стигнахме до двора където се провеждаше часа по летене. Аз се запътих към часа по грижа за магическите създания и по пътя видях Хари, Рон и Хърмаяни.
YOU ARE READING
Начинът по който ме обичаш
Fanfiction⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...