Rozdział 16 ,,Po imprezowa zabawa w sypialni."

93 8 7
                                    

Gdy większość zdecydowała że idzie spać, Nick postanowił rozłożyć kanapę na której mieściło się 4 osoby na której położył się Alex, Tommy, Mark i Toby. W pokoju gościnnym położył się Dream I George który byli już dosyć zmęczeni. W byłym pokoju siostry Sapnapa spał Wilbur z Daniela. Gdy wszyscy już byli w sowich tymczasowych sypialniach Karl i Nick pobiegli do jego pokoju. Nick wyciągną z p łóżka czarne pudełeczko (hehe) a Karl w tym czasie zakluczył drzwi aby nikt nie proszony nie przeszkadzał im tej boskiej chwili. Nick otworzył pudełko a na widok jego zawartości Karl trochę się przeraził. Były tam liny, kajdanki i różnego rodzaju wibratory. Szczególną uwagę przykuł bicz niechlujnie ułożony na dnie pudełka. W tedy Karl miał pewien pomysł, Daniela opowiadała mu o osiemnastkowych zwyczajach w Polsce, między innymi 18 klapsów dla jubilata.
-Połóż się pokarze Ci coś.- powiedział Karl rzucając chłopaka na łóżko. Następnie zaczą go rozbierać. Gdy Nickolas nie miał już nic na sobie przywiązał go sznurami do ramy łóżka Gdy ten leżał na brzuchu. Miał teraz idealny widok na jego pośladki, no nie powiem miał się czym pochwalić. Wyciągną z pudełka bicz a następnie powiedział -Jeśli będzie bolało tak bardzo że się popłaczesz to mi powiedz, w tedy Przestane.-. Delikatnie się zamachną ale bicz tak czy siak udeżył w pośladek chłopaka z wielką siłą przez co Karl troche się przestraszył... w końcu pierwszy raz był oprawcą a nie ofiarą. Nick tylko cicho sykną, co tu dużo kryć twardy jest. Karl zawsze po tym miał łzy w oczach. Zamachną się i znów uderzył Nicka I znów i znów. Po 18 razach na twarzy Nika było kilka łez.
-Mam dość, możemy zrobić to jutro?- spytał wyczerpany.
-Jasne- powiedział uśmiechnięty brunet rozwiązując Sapnapa, który nadal goły przytulił się do chłopaka okrył ich kołdrą I zasną.
Tymczasem u Georga I Claya.
Chłopcy leżeli w łóżku Gdy nagle George poczuł czyjąś rękę pod swoją koszulka.
-CLAY jestem zmęczony, nie wystarcza ci że zrobiliśmy to dzisiaj juz 3 razy T sexoholiku?- spytał George.
-Gdybyś miał takie chłopaka jak ja też byś chciał się z nim pieprzyć 20 razy dziennie.- odpowiedział Clay wodząc palcem po jego klatce piersiowej.
-Proszę cię, dupa mnie już boli ;-;- powiedział zrezygnowany.
-Dobra, ale nie licz że jutro się wymigasz- powiedział klej mocno się w niego wtulając.
U Danieli i Wilbura.
Daniela leżała wtulona w Wilbura I przeglądała instagrama Gdy nagle poczuła jak ręką Wilbura powędrowała na jej udo, robił okręgi na jej udzie a następnie na jej pośladku.
-Wilby...- powiedział a on w mgnieniu oka znalazł się nad nią. -Skarbie N sądzę żeby to byl dobry pomysł... no wiesz... co jak nas usłyszą?- powiedziała niepewnie wiedząc jak głośno jęczy podczas tego heh.
-Mam do w dupie, wiesz ile razy ja przyłapałem ich na tym?-
-Nie zbyt komfortowo się czyje... w końcu to pokój jego siostry.-
-Rozumiem że chcesz to zrobić w powietrzu?- powiedział Wilbur nadal się upierając.
-No dobrze- powiedziała Daniela bo wiedziała że nie uda jej się utargować nic innego. Wilbur zaczą namiętnie ją całować a następnie rozebrał jej sukienkę rozpoczynając od rozpięcia tylniego zamka. Daniela natomiast rozpoczęła odpinanie guzików jego koszuli. Gdy już to zrobiła odpieła jego pasek do spodni a następnie odpięła mu rozporek. Will ssuną majtki swojej dziewczyny a następnie swoje. Podniósł ją na rękach delikatnie posadził ją na swoim członku przy czym wydała lekki jęk zważywszy na długość (ok 26cm) I grubość (ok 3cm) jego przyrodzenia. Trzymała się ona jego barków a on trzymał ją za talię. Ich sex trwał ok 15 minut, w tym czasie obydwoje doszli 3 razy. Następnie w samej bieliźnie szybko przebiegli do łazienki co jednak zauważył Tommy który zbudzony jękami udał się na górę. Para jednak go nie zobaczyła i poszła wziąść prysznic a on zastanawiał się jak można w jego wieku tyle się ruchać co obydziło w nim swego rodzaju kompleksy. Tommy wrócił do salonu I zobaczył że Tubbo jest przytulony do Ranboo. NO JESZCZE CZEGO KURWA. Wszyscy tutaj byli w związkach oprócz niego i Big Q który śmierdział trochę gejopedofilem. Nie zostało ku jednak nic oprócz położenia się na swoje miejsce. NIKTO GO KURWA WCZEŚNIEJ NIE UPRZEDZIŁ ŻE ALEX TAK SIĘ WIERCI! Przez co jedna z jego rąk wylądowała na kartce piersiowej Tommy'ego. I JESZCZE CZEGO? TOMMY MIAŁ NIBY ZGRUWAĆ ŁATWEGO?! NIE NA NIEGO TAKIE NUMERY. Zabrał rękę Alexa i położył ją na jego klatce piersiowej dzięki czemu uwolnił się od tego niezręcznego uścisku. Obrócił się plecami do Alexa przez co miał mniej więcej twarz w włosach Tubbo. Ten zapach... TO ZAPACH RANBOO! W tedy Tommy wiedział że Toby był w związku z wyższym. Ten fakt był przykry... nie fakt że Tubbo miał chlopaka tylko że nie poinformował swojego przyjaciela. W końcu Tommy nie był gejem. Zakochała się w Driście, siostrze Dreama. Miała na imie Coraline. Wiedział jak wyglądała i jak ma na imię bo potajemnie się z nią spotykał. Przez myśli o jego ukochanej zasną.

Mine for ever... [Karlnap]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz