ජීවිතයක වටින දවසක් , ජීවිතේ ලස්සනම දවසක් ... ඔව් , අද මගෙ Wedding එක . අවුරුදු ගානක් බලන් හිටිය තවත් එක ලස්සන හීනයක් අද හැබෑ වෙනවා . අද , මේ මොහොතේ ඉදන් ,TaeKook බැදීම ලෝකේට රහසක් වෙන් නැති වෙයි ...
අද එයා ගොඩක් ලස්සනයි . අද මගෙ හියුන්ග් ගොඩක් ලස්සනයි . මූණට වැටුනු දුඹුරු පාට කෙස් ,තාලෙකට පියවෙන දිග ඇස් පිහාටු , නිල් මැණික් වගේ දිලිසෙන ඇස් , හීනි දිග නහය ,ලා රෝස පාටට පිරුණු කම්මුල් , නා දලු වගේ තොල් , හැඩි දැඩි ඇග ...
අද එයා කුමාරයෙක් වගෙ . අපි දෙන්නගෙ ඇස් අපි දෙන්නට හම්බුනු ඒ පුංචි විනාඩි ගාන ඇතුලෙ මම මගේ හියුන්ගිට වශී වෙලා හිටියෙ .
කොහෙද ,කොතනද ඉන්නෙ කියලවත් මට මතකයක් තිබුන් නැ . එක මොහොතකට මං මගේ ලෝකේ තනිවෙද්දි කාල යන්ත්රයක් අතීතෙට ගිහින් වර්තමානේට එනවා වගේ මාත් මේ ලෝකේ සිහියට ආවේ මගේ අතේ සීතල යමක් ගැටුනු නිසා .
ඒ මොහොතේ මගේ වචනෙන් කිව්වොත් මගෙ හියුන්ගි මාව එයාට සදහටම සින්නක්කරගෙන Gold coler පුංචි Ring එකක් මගේ ඇගිල්ලට දැම්මා . ආපස්සට මමත් හියුන්ග් ට මගේ ආදරේ පිරුණු පුංචි Ring එකක් දැම්මෙ අපේ බැදීමට හැමෝගෙන්ම අවසරයක් තිබුන නිසා . ඒත් එක්කම හැමෝම කෑ ගහන්න ගත්තෙ ,
"Kiss him.....Kiss him....Kiss him"
මගේ මූණ චෙරි ගෙඩියක් වගේ රතු වෙද්දි.... හියුන්ග් නුත් මගේ මූණ දිහා ලස්සනට හිනා වෙලා බලන් හිටියෙ "දැං ඔයා මගේ විතරමයි " කියන්න වගේ
Tae Pov
"මැණික , දැං ඔයා මගේ , මගේ විතරමයි මැණික " කියලා හිතින් මුමුණන ගමන් මං ඒ පිරුණු රෝස පාට තොල් හරිම පරිස්සමින් සිපගත්තා . හැගීම් ගණනාවක් ගැබ් වුන ඒ පුංචි හාදුව ඇතුලෙ පිරිලා තිබුනේ අපි දෙන්නගෙ අවංක ආදරේ කියලා මගේ හදවතටම දැනුනා ...
තප්පර කිහිපයක් ද ? , විනාඩි කිහිපයක් ද? දන් නෑ ඒ තොල් වලට බර වෙලා හිටියා ඒ පුංචි මොහොතෙ අපෙ ලෝකේක තනි වුන මම ඒ හැගීමෙන් මිදුනේ අපි ඉන්නෙ තාම Wedding එකේ නේද කියලා අකුණක් ගහනවා වගේ මතක් වුන නිසා .
මගේ කූ ගේ මූණ ලැජ්ජහවෙන් රතු වෙලා ....
චෙරි ගෙඩියක් වගේ රතු වෙලා තිබ්බ ඒ පිම්බුනු කම්මුල් , හාවෙක්ගෙ වගේ අහිංසක ඇස් , නලලට වැටිලා තිබුනු පුංචි කෙස් රොද , මගේ සිප ගැනීමෙන් පස්සෙ රතු රෝස පාට වෙලා තිබ්බ ඒ පිරුණු තොල් පෙති , White Coler OutFite එක , එයාට ගෙනාවෙ පුංචි සුරදූතයෙක්ගෙ පෙනුමක් ....
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐌𝐈𝐍𝐄 ||• Tk[ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ]
Fanfiction"ⁱ ˢᵉᵉ ᵗʰᵉ ᵉⁿᵈ ᵒᶠ ʷⁱⁿᵗᵉʳ ⁱⁿ ʸᵒᵘ. ʸᵒᵘ ᵃʳᵉ ᵗʰᵉ ˢᵖʳⁱⁿᵍ ᵒᶠ ᵐʸ ˡⁱᶠᵉ. ⁱ ˢᵃʸ ʷⁱᵗʰ ᵃˡˡ ᵐʸ ʰᵉᵃʳᵗ ᵗʰᵃᵗ ⁱ ᵃᵐ ᵛᵉʳʸ ʳᵉˡᵃˣᵉᵈ ʷⁱᵗʰ ʸᵒᵘ ᵇᵉᶜᵃᵘˢᵉ ᵒᶠ ʸᵒᵘʳ ˡᵒᵛᵉ ᵐʸ ᵃⁿᵍᵉˡ 🎻🥀" _ ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ SMUT WARNING 🚫 TOP :- TAE BOTTOM :- KOOK ...