.
.
.
.
.
Kookie :- හරිනෙ ජිමිනො . කොහොමද මගෙ මාස්ටර් ප්ලෑන් එක
කුකි තමන් ඇදන් හිටිය ශර්ට් එකේ කොලර් එකත් උස්සන ගමන් කිව්වෙ එයාගෙ ටිකිරි මොලෙන් ආව මාස්ටර් ප්ලෑන් එක අනිවාරෙන් හරියනවා කියලා දැනගන .
Jimin :- බොට ඔය මොලේ ආවෙ මං ගාව ඉදලා කුක්කො . ඒ හින්දා ඉතිම් මං ගහන ප්ලෑන් වගෙම ඕකත් සක්සස් වෙනවා . දැන් යමු ලෙක් එකට . නැත්නම් ප්රොෆෙසර් කාරයා අපි දෙන්නට වෙනම ලෙක් එකක් දෙයි .
පස්සෙ කුකි ජිමින් දෙන්නම ලෙක්චර් හෝල් එකට දිව්වෙ මාස්ටර් ප්ලෑන් ගහන්න ගිහින් දෙන්නට පරක්කු වෙලා තිබ්බ නිසා .
.
.
.
.
.
.
.
At min Company
ජිමින්ව යුනිවසිටි එක ලගින් දාලා කෙලින්ම ඔෆිස් එකට ගිය යුංගි කොෆි එක්කුත් බිබි එයාගෙ ඔෆිස් රූම් එකට වෙලා කල්පනා කරන්නෙ ජිමින් ගැන
Yoongi :- නැහැ දැන්ම යාලු වෙන්න බැ . එයාගෙ හොදටනෙ මෙහෙම කරන්නෙ . නැත්නම් ගෙදර ගිය ගමන් ගේම් play කර කර ඉදි . පාඩම් කරන් නැතුව . මට ජිමිනිව බරක් නොවුනත් මට මොනවා හරි වුනොත් මගෙ මෝචි තනියම ජීවත් වෙන්න එපැයි . එයාගෙ ඒ දග වැඩ වලට මං ආස වුනත් මේ මාසෙ එයාගෙ Finel exam එක ඉවර වෙනකම් හරි මෙහෙම ඉන්නවා .
ESTĆS LEYENDO
šššš šššš ||ā¢ Tk[į¶įµįµįµĖ”įµįµįµįµ]
Fanfic"ā± Ė¢įµįµ įµŹ°įµ įµāæįµ įµį¶ Ź·ā±āæįµįµŹ³ ā±āæ Źøįµįµ. Źøįµįµ įµŹ³įµ įµŹ°įµ Ė¢įµŹ³ā±āæįµ įµį¶ įµŹø Ė”ā±į¶ įµ. ā± Ė¢įµŹø Ź·ā±įµŹ° įµĖ”Ė” įµŹø Ź°įµįµŹ³įµ įµŹ°įµįµ ā± įµįµ įµįµŹ³Źø Ź³įµĖ”įµĖ£įµįµ Ź·ā±įµŹ° Źøįµįµ įµįµį¶įµįµĖ¢įµ įµį¶ ŹøįµįµŹ³ Ė”įµįµįµ įµŹø įµāæįµįµĖ” š»š„" _ į“į“į“į“į“į“į“ SMUT WARNING š« TOP :- TAE BOTTOM :- KOOK ...