⳹♡⳼ 𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐌𝐈𝐍𝐄 33 🅒🅗🅐🅟🅣🅔🅡 ⳹♡⳼

981 154 28
                                    

.

.

.

සතියක් ගත වෙලා යද්දි කුකිටත් හොදටම සනීප වුනේ ටේහ්‍යුන් කුකිව බලා ගත්ත විදිහ නිසා . ඒ වගේම කුකි ආයමත් යුනිවසිටි යන්න පටන් ගත්තෙ finel exam එකත් ලග ලගම එනවා වගෙම බැජ් ටොප් වෙනවා දකින්න කුකිගෙ වගේම ටේහ්‍යුන්ගෙත් හීනයක් නිසා .

කුකිට හැමදේම සාමන්‍ය අතට හැරුනත් ටේහ්‍යුන් ටනම් එහෙම වුනේ නැ . මොකද ටේහ්‍යුන් ලගෙ කම්පැනි එකේ ඩීල් එකක් සයින් කරන්න ටේහ්‍යුන් ට ඇමරිකා යන්න වෙලා තියන නිසා .

මාසෙකට කලින් හැමදේම ප්ලෑන් කරන් නම්ජූන් යන්න හිටියත් අන්තිම මොහොතේ ටේහ්‍යුන්ට ඇමරිකා යන්න ඉඩ සැලසෙන්නෙ ටේහ්‍යුන් ට අත්දැකීම් දෙන්න ඕනී කියලා නම්ජූන් කියපු නිසා .

කොහොම හරි ටේහ්‍යුන් තමන්ගෙ හියුන් නම්ජූන්ව යවලා එයා කොරියා වලම ඉන්න බලන්නෙ කුකි විනාඩියකටවත් තමන්ගෙ උණුහුමෙන් ඈත් කරන්න බයේ .

හියුන් ප්ලීස් අනේ ඔයා ඇමරිකා යන්නකො හියුන් . මට බැ අනේ කුකිව දාලා යන්න .

එහෙනම් කුකිවත් එක්කන් යන්න ටේ .

බෑනෙ හියුන් එයාට Finall exam සති දෙකකින් . එයාගෙ mind එක රිලැක්ස් එකේ තියන්න ඕනි .

අනිත් එක මේ එක පාරටම මට යන්නෙ කියන්නෙ ඇයි .අනිත් එක අනිද්දට යන්න ඕනෙනෙ හියුන් .. මොනවා හරි කරන්නකො

හරි ටේ කුකිව එහෙනම් ඔම්මලා ගෙදර නවත්තන්න . මමයි ජිනියිත් ඉන්නවනෙ . එයාව බලාගන්නම් .

අයියො හියුන් බැ අනේ මට

ටේ පොඩි ළමයෙක් වෙන්න එපා . මේ කන්ට්‍රැක් එක අපේ කම්පැනි එකට කොච්චර වටිනවද දන්නවද ආ.මේක සාර්තක වුනොත් මං හිතනවා මේ year එකෙත් අපිට no 1 වෙන්න පුලුවන් කියලා .

ඒ වගේම අසාර්ථක වුනොත් මතක තියාගන්න clc එක Investment කරන Cash එකට වැඩිය තුන්ගුනයක් අපිට එයාලට ගෙවන්න වෙනවා කියලා .

තවත් නම්ජූන් එක්ක කතා කරලා වැඩක් නැ කියලා තේරුම් ගත්ත ටේහ්‍යුන් ඔෆිස් රූම් එකෙන් එලියට ආවෙ දුකෙන් වගේම තරහෙන් .

𝐎𝐍𝐋𝐘  𝐌𝐈𝐍𝐄 ||• Tk[ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat