⳹♡⳼ 𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐌𝐈𝐍𝐄 18ᵗʰ 🅒🅗🅐🅟🅣🅔🅡 ⳹♡⳼

1.2K 165 48
                                    


.

.

.

.

.


කුකි ටේට එයා බිබි හිටපු මිල්ක්ශේක් බොට්ල් එක දික් කරා . කුකිගෙ අතත් එක්ක milkshake bottle එක අල්ල ගත්ත ටේ කුකිගෙ ඇස් දිහා බැලුවා .

Kookie :- ආආආ හියු~න්ගි  බනානා මිල්ක්ශේක් වලට කැමති නැ නෙ
ඔහොම බලන්න එපා ඉතිං.. කො දෙන්න ඔය ටිකත් මංම බොන්නම් .

කුකි තොලුත් උල් කර කර කිව්වෙ ටේ ඇස් දෙකත් හීනි කරලා කුකිගෙ හුරතලෙ දිහා බලන් ඉද්දි .

Tae :- T එක ගලවන්නකො බබා

Kookie :- එ..ඒ මොක..ටද හියුන්ගි  .

Tae :- ඩැඩිට මිල්ක්ශේක් බොන්න ඕනි .

Kookie :- ඒත් හියුන්ගි මගෙන් මිල්ක්ශේක් එන් නැ නෙ .

Tae :- ඔයා T එක ගලවන්නකො බබා .

කුකි ඊට පස්සෙ එයාගෙ T එක ගැලෙව්වෙ ටේ දිහා ලැජ්ජාහවෙන් බලන ගමන් ....

කුකිව ටිකක් ඇල කරලා තියා ගත්ත ටේ කුකිගෙ තොල් වලට නැමිලා ඒ තොල් ගොඩක් සියුම් විදිහට සිප ගන්න ගමන් තමන්ගෙ අතේ තමන්ගෙ අතේ තිබුනු මිල්ක්ශේක් බොට්ල් එක අරන් ඒකේ තිබුනු මිල්ක්ශේක් කුකිගෙ නිපල් වලට දැම්මා ...

අහ්..ම් හියුන්ගි 

කුකිට කෙදිරි ගෑව්නේ තමන්ගෙ පපුවෙ සියුම්ව සාමාජිකයො දෙන්නා තුලට කූල් මිල්ක්ශේක් එක වැටෙද්දි දැනුනු වින්දනයට .

ඒත් එක්කම කුකිගෙ පපුවට නැමුනු ටේ කුකිගෙ නිපල් එකක් උරන්න ගත්තෙ කුකිගෙ පපුවෙ වැක්කෙරන මිල්ක්ශේක් ටිකත් බොන ගමන් ....

අහ්ම්ම්...හියු~න්ගි ....

තමන්ට දැනෙන ටේගෙන් ලැබෙන ප්ලෙශර් එක දරා ගන්න කුකි කරේ ටේගෙ කොන්ඩෙ ඇදපු එක . ටේත් කුකිගෙ කොණ්ඩෙ අතරින් තමන්ගෙ දිග ඇගිලි යවලා කුකිගෙ ඔලුව පිටිපස්ස අත ගෑවෙ ගොඩක් සියුම් විදිහට ...

ම්ම්ම්... රසයි බබා  හැමදාම මිල්ක්ශේක් දෙනවද හියුන්ගිට

ඒකට උත්තරයක් නොදීම කුකි කරේ ටේගෙ බෙල්ල අස්සෙ මූණ හංග ගත්ත එක .

𝐎𝐍𝐋𝐘  𝐌𝐈𝐍𝐄 ||• Tk[ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ]Where stories live. Discover now