— Witajcie!!
Dziś, 8 grudnia, mija rocznica tej książki. To dość ważna data dla mnie. Dokładnie rok temu zaczęłam pewną przygodę. Należała ona nie tylko do mnie czy moich postaci, a i wielu innych osób. Wszyscy śledzili poczynienia moje i to z czym zmagali się bohaterowie. Komentowali, gwiazdkowymi i wspierali. Często musieli długo wyczekiwać by przeczytać coś więcej. Pewnie nie raz czuli się zawiedzeni, że powiadomienie z książki oznaczało jakąś notatkę, a nie dalszą część opowieści. Mimo tego byli.
To wasz dzień. Dziś dziękuje wam, za tą cudowną wyprawę, w którą się ze mną wybraliście. Nie znudziliście się i nie porzuciliście książki, którą pisałam dla was. Niestety, albo i stety, dziś nadszedł dzień gdzie oficjalnie się żegnamy z tymi bohaterami i z tą opowieścią.
Była to dla mnie cudowne doświadczenie. Przez ten rok wydarzyło się tak wiele dobrego jak i złego. Chce się jednak skupić na tym pierwszym. To dzięki wam cały czas to pisałam i rozwijałam się. Wszystko by doprowadzić to do tego momentu. Szczerze kocham ten wytwór mojej wyobraźni. Wiedziałam, że ciężko będzie napisać opowieść na podstawie gry, którą wszyscy tak dobrze znamy. Chciałam oddać klimat jak najlepiej i wpasować w niego własną interpretacje postaci Dreama i George'a. Przy pisaniu bawiłam się na prawdę dobrze, a szczególnie wczoraj kiedy napisałam (moim zdaniem) świetny epilog. Jestem z siebie dumna i z tego co czytałam to nie tylko ja rozczuliła się tak na sam koniec. Ale to jednak nie koniec z książkami.
Mam w głowę kilka pomysłów na książki i szczerze nie mam pojęcia od czego mogłabym zacząć. Mówi się, że ludzie mogą zrobić wszystko póki nie ogranicza ich wyobraźnia. Szczerze - ja uważam się za osobę, która jeszcze nie używa jej pełni. To jednak przekłada się na to, że kolejna książka pojawi się w swoim czasie. Za jakiś czas usiądę też do korekty tej książki by już w pełni móc powiedzieć o jej zakończeniu.
Tak więc na sam koniec: jeszcze raz wam dziękuję z całego mojego serduszka! Dziękuje każdej osobie piszącej komentarz, każdej, która dała gwiazdkę i nawet każdej, która tu zajrzała. Jesteście cudownymi ludźmi i wiedzcie, że każdego dnia dzięki wam miałam na ustać uśmiech. Dziękuje też Kukusiak i KMateu . To dzięki waszym słowom nie porzuciłam tego w połowie.
Tak więc już po raz ostatni tu - do zobaczenia za niedługo, w jakiejś nowej książce.
Kocham was najmocniej na świecie!
— see you on the other side!
CZYTASZ
faraway || 𝗗𝗿𝗲𝗮𝗺𝗻𝗼𝘁𝗙𝗼𝘂𝗻𝗱
FanfictionZa dnia ta kraina była pełna radości, bezpieczna i zamieszkana przez mieszkańców, którzy to wiedli tu spokojne życie. Wioski i małe miasteczka działały w zgodzie, a dzieci miały tu idealne dzieciństwo. Nie było tu jednak tak bezpiecznie i świa...