Prolog

892 34 0
                                    

Pewnego dnia w bohaterskiej rodzinie urodziła się dziewczynka, rodzice byli szczęśliwi mając taką słodką córkę, każdy kto ich widział mogł stwierdzić że są szczęśliwą rodziną i tak było. Do czasu jej czwartych urodzin.

Tego dnia dziewczynkę obudził pisk matki, otworzyła zaspane oczy i zobaczyła matkę leżącą na podłodze z czerwonym policzkiem a nad nią stał ojciec z wyrazem twarzy ukazującą obrzydzenie. Nie wiedząc o co chodzi zapytała - tato czemu mama ma czerwony policzek - wzdrygną się słysząc jej głos - nie nazywaj mnie tak, nie jesteś moją córką a dowodem jest twój dar - odpowiedział ze złością w głosie.

Od tej pory w jej domu nie było jak dawniej, szczęśliwa rodzina rozbiła się na milion kawałków a uśmiech dziecka znikną zastępując go obojętnością po samobójstwie mamy.
Gdy stała się nastolatką jedyne co o niej pamiętała to słowa - "uśmiechaj się nie ważne w jakiej sytuacji się znajdujesz, ukrywaj smutek za szczęśliwą twarzą,, - mimo że trzymała się tych słów przy innych to te słowa miała gdzieś kiedy była w domu, bo w domu mogła być przynajmniej w jednym procencie sobą.

_______________________________________

Cześć, jak widzicie to prolog do nowej książki Aizawa x oc. Krótki wiem będę starać się pisać długie, ale nie jestem przyzwyczajona do pisana książek, piszę ją bo chce spróbować przełamać czegoś nowego. Od razu uprzedzam że rozdziały będą się pojawiać w zależności od weny i chęci więc nie bić jeśli jakiś rozdział pojawi się dopiero za miesiąc lub dwa.

Mam nadzieję że spodoba się wam moja książka.

Data publikacji: 12.09.2021

Do następnego 😊

Fałszywy Uśmiech ( Aizawa x oc )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz