Newt
Někteří z nás si ustali u brány. Já moc nespal, furt jsem slyšel zvuky z labyrintu
,,Ach Nicol, buď silná..." Řeknu si pro sebe.
Ráno
Vzbudil jsem se jako jeden z prvních. Není se čemu divit.
Otevření bran.
Když byl čas otevření bran tak už byli všichni na nohou. Furt tady byla naděje. Brány se začali otevírat ale nikdo tam nebyl. Všichni se začali otáčet a vzdali to. Jen Chuck zůstal.
Mezitím u Nicol
Vzbudila jsem se brzo. ,, Kluci, pojďte, musíme jít!" Začnu je budit. Naštěstí Minho je zvyklej vstávat a Thomas asi neměl klidnej spánek.
Běželi jsme tam, kde jsme nechali Albyho. Naštěstí tam pořád byl. Odvazali jsme ho a sundali dolů. Thomas a Minho ho podepřeli a šli jsme co nejrychleji to šlo k bráně. Najednou mi došlo jak mě vlastně ta noha bolí. V tom všem jsem zapomněla na to, že jak jsem zachraňovala Albyho tak jsem si podvrkla kotník a mám ho nateklý.
Kulhala jsem před klukama. Už jsme byli zatáčku Před bránou. Před chvílí se otevřela, slyšeli jsme to. Vylezli jsme zpoza rohu a viděli jak všichni odchází. Jen Chuck zůstal.
,, Támhle sou!" Zakřičí. Najednou se všichni otočí. Newt se za mnou rozběhne a obejme mě. ,,Jsem tak rád že jsi vpořádku." Řekne mi do ramene. ,, Úplně ne, asi mě umačkas." Řeknu mu. Trochu se odtáhne a dá mi dlouhou procítěnou pusu. ,,Chyběl si mi." Řeknu mu. ,, Už jsem se bál že jsem o tebe přišel." Odpoví. ,,Mě se jen tak nezbavíš." Odpovím mu. ,, Hele hrdličky, chápu že jste bez sebe nemohli žít ale já taky žiju a Alby potřebuje meďochy. A to i Nicol." Řekne Minho, oba se na něj koukneme, a to už k nám běží Jeff a Clint a pár dalších hochu aby pomohlo s Albym.Já se s nimi vydám na marodku. Newt potřebuje mluvit s Minhem. Ale ještě se chvíli zdržím.
,, Viděli jste rmuta?" Zeptal se Chuck. ,,Jo jednoho jsem viděl." Odpoví Thomas ,,Nejen viděl. On ho i zabil." Dořekne to Minho. Vidím jak se sem řítí gally, tak radši vezmu nohy na ramena a jdu na tu marodku. Tohodle vážně nemusím být součástí...
Když jsem došla na marodku tak jsem si ošetřila nohu, aby to nebylo ještě horší.
Došel za mnou Newt. ,,Bude muset proběhnout rada, potřebujeme tě tam. Protože si tam byla." Jen přikývnu. Je mi jasný že Gally bude mít zas keci. Achjo
Na radě
Sedím ve přední řadě, furt se tam řeší to že Thomas porušil pravidla a dovolil si hrozně moc a bůh ví co všechno. Neposloucham, nebaví mě tyhle hádky. Jsou jako malý děti...
,, Nicole?" ,,Uhmmmm.. co no můžeš to zopakovat?" Omluvně se kouknu na Newta.
,,Co si o tom myslíš?" Chvíli nevím o čem mluví, pak mi to asi dojde.
,,No takhle. Je to pitomec, vběhl do labyrintu a porušil pravidlo. Ale nebýt něj, tak je alby mrtvej. A my vlastně taky. Vděčím mu za svůj život. Chtěla bych aby byl jeden z nás, potřebujeme ho!" Řeknu. ,, Dobře, díky." Řekne Newt. Vypadá vyčerpaně. Chudák.
,,Ale to není fér, všechno to tady úplně zničil! Porušil pravidla a vy ho chcete zase poslat zpátky?! Máte místo mozku plopáky?!" Začne Gally. Nasraně si stoupnu k němu čelem. ,,Tak hele ty Frasnej Grinde. On narozdíl od tebe něco udělal, riskoval svůj život pro ty naše ty Kobylí ksychte, nebo spíš orlí... Přestaň tady na všechny pořád házet špínu! Už tě mám plný zuby. Fajn chceš trest?! Navrhuji jednu noc v díře, bez večeře. Já odcházím mám vás plný zuby. Chovate se jako malý ustrašený usmrkaný spratci. Nechcete třeba pofoukat bebí?! Vzpamatuje se doprdele!" Zařvu a odejdu pryč. Na tohle fakt nemám.
,,No tak to by bylo..." Slyším ještě Newta. Vylezu ven a chvíli na to slyším zvuk klece. Co to je? Na novýho Bažanta je brzo a na zásoby taky. Dojdu k ní stejně jako většina placerů. Otevřou a já se kouknu dovnitř. Je tam nějaká holka. Ale ne! ,,Co se to tady děje, uhněte!" Řekne Newt a skočí do klece. ,, Co tam je?" Zeptal se někdo. ,,Je to holka..." Řekne Newt. Všichni zalapaji po dechu. ,,Newte... Co to má v ruce?" Zeptám se opatrně. Ohne se a vezme ji papírek z ruky. Otevře ho a přečte.
,,Ona je poslední... Úplně...."
Najednou se spustí déšť otázek. ,,Co to znamená?" ,,Jak jako poslední?" ,,To je vtip ne?" Ale najednou se probudí. Zhluboka dýchá.
,,Thomasi?" Řekne a hned zase omdlí. ,,Co to-?" Nedořeknu to. ,, Pořád si myslíte že je nevinej?" Zeptá se Gally. ,, Drž aspoň teď hubu." Osočím se na něj. ,, Vytáhněte ji ven a odveďte na marodku." Rozkáže Newt.
Pár kluků skočí do klece aby ji dostali ven, já už jsem na cestě pryč. Absolutně nevím co si o tom myslet...
Dneska jsem se celkem rozjela, doufám že jste si kapitoly užili. Pomalu se blížíme ke konci, ale jen prvního dílu. Ještě nás čeká další díl!
Vaše Nicol ❤️
ČTEŠ
First of all/Maze Runner
FanfictionPříběh labyrintu určitě všichni známe. Ale tenhle bude odlišný od ostatních. Proč tak začnete číst a zjistíte. Moje 1. knížka takže respekt a na vlastní nebezpečí 😂😂😂