2.kapitola Že by láska?

780 26 9
                                    

Nicol

„Dnešní ráno byla katastrofa!!!" Ztěžovala jsem si na snídani. „Co se stalo špatně ses vyspala?"zeptal se mě s výsměchem Newt. „Buď ticho jo!" Řekla jsem naštvaně.

„Hele vy se tady hádáte a my ještě pořád nevíme co se stalo?" Řekl Winston. „Ale copak se vám Newt ještě nepochlubyl?" Zeptala jsem se naštvaně. „Ne" řekli všichni u stolu jedním hlasem.

Newt

Dneska ráno když jsem se vzbudil, tak jsem vyděl že Nicol ještě spí, není se emu divit. Je tak 5 ráno. Tak jsem zkusil jak tvrdě spí. Zatřásl jsem s ní ona pořád spala. Řekl jsem si že si z ní udělám menší srandu. Tak jsem si lehl do sítě a počkal až se vzbudí. Když se ten lenochod konečně vzbudil tak jsem dělal že spím. Šla si dát sprchu. Toho jsem využil potichu jsem šel za ní a když byla ve sprše vzal jsem její oblečení a rychle ho odnesl na její síť. Nechal jsem jí tam jen ručník.

Pak jsem čekal. Když se dosprchovala tak jsem z povzdálí sledoval co se bude dít. Vyšla naštvaná ze sprch zabalená jen v ručníku. Šel jsem si rychle lehnout do sítě a dělal jsem neviňátko. Když došla k síti tak si začala mumlat. „To není možný že to oblečení je tady, vždyť jsem si ho brala do sprch!" Byl jsem ještě tak moc hodný že jsem jí odpověděl, aby nebyla za blázna. „Já myslel že to nepotřebuješ tak jsem ti to šel uklidit." Smál sem se a to mě prozradilo.

„Niky klid byla to jen sranda." Nevypadala úplně že by to brala jako srandu. Tak jsem se jí omluvil. Ona se chtěla převléct ale uvědomila si že tam jsem.

Otočil jsem se asi tak na 5 sekund zády a pak za ní přišel a vzal ji hromádku oblečení.

Trochu, no spíš přes půlku placu, po mně začala řvát ale pak když jsem se vrátil tak naschvál byla v mém oblečení a myslela si že mě to naštve. Naopak jsem jí řekl „Takže teď jsi už moje." Ona se ke mě přiblížila a vypadalo to jakoby mě chtěla políbit, přiblížila se ke mě víc a pak mi jenom rozcuchala vlasy. Má štěstí že nejsem Minho, ten by ječel a pištěl jak holka.

„To bylo podlý!" Řekl jsem. „A od tebe snad ne?" Řekla se smíchem pak jsme šli na snídani a ona dělala uraženou.

Nicol

Po snídani mi začala být zima. Neměla jsem dost dobré mikiny. Vlastně jsem měla jen jednu, ale tam mi byla hrozně velká. Šla jsem za Newtem a on měl roztomilej výraz když jsem mu řekla "Newte můžu tě o něco poprosit?"

„Jasně, co potřebuješ?" „Poď k sítím." Řekla jsem mu. Šli jsme k sítím a tam jsem mu řekla svůj problém s mikinou. „Na vem si mou, teda...pokud ti to nevadí že je moje." „ Ne nevadí." Řekla jsem mu. Dal mi ji a když jsem si ji oblékla tak mi řekl. „Vypadáš roztomile, jako by si byla moje." „Díky."  Mikina byla oranžová a teplá.

Potom jsem ho objala a on mi obětí vrátil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jsem ho objala a on mi obětí vrátil. „Ještě jednou děkuju." Řekla jsem a stoupla si na špičky abych mu mohla dát pusu na tvář. Když jsem mu ji dala tak jsem odešla.

Newt

Nicol mi dala pusu!? Vzpamatovával jsem se.
Nikol je v té mikině opravdu roztomilá ale že by mi dala pusu to jsem nečekal.

Šel jsem za Minhem. A řekl mu co se v posledních 20 minutách stalo. Samozřejmě Minho jakožto "expert" na lásku si nenechal svoje rady typu. Hele musíš na ni opatrně. Je to holka, ty jsou plachý. Ale zase bacha ať ti ji nikdo nevezme.

„Minho dost!" Řekl jsem. ,,Co, tobě se nelíbí?'' „Ale jo, ale prostě to určitě nemyslela tak že mě miluje." Povzdech jsem.

Nicol

Newt se mi líbí! Ale nemám to komu říct. Protože on je jediný komu tady věřím. Samozřejmě věřím i Albymu ale ten by byl určitě proti. Už jen abych mu dala pusu jsem se přemlouvala dost dlouho! Já se asi zamilovala!!!

Za chvíli jsem si vzpomněla na Pánvičku a šla za ním.

„Ahoj Pánvičko!" „Alee, potřebuješ něco?" „Ne, teda vlastně ano." „A co se děje seš nějaká nervózní?!" „Řeknu ti to, ale musíš mi slíbit že to nikomu neřekneš!" ,,Slibuju, a teď mi řekni co se děje."
„Jájsemseasizamilovala!!" jen na mě koukal, zřejmě mi nerozuměl ani slovo. ,,PromiŇ, můžeš to zopakovat a trochu pomaleji?'' „Já jsem se asi zamilovala..." „Aale, kdopak je ten šťastlivec?''

,,Alby?" ,,Ne." ,, Winston?" ,,Ne." ,,Počkej, počkej, Minho?" ,,Ne!!!" „Řekla jsem s úšklebkem." „Tak kdo to je?" ,,Newt." „Co, on? Čekal jsem kohokoliv ale ne Newta!?" ,, Byla jsem s ním celej den, a navíc je hodnej."
„Teď jsem se urazil!!!" „Ty seš taky hodnej ale prostě..." ,, Jasně chápu on je tvůj Romeo." Řekl se smíchem.

„Počkej ty máš na sobě jeho mikinu???" ,,Jo byla mi zima, tak jsem mu řekla že mám špatnou mikinu a on mi nabídl jeho." ,,On ti nabídl jeho mikinu?" ,,Jo?!" „Tak to je pokrok, protože to je jeho posvátná mikina. Copak tobě se Newt nelíbí?" ,,Jo ale on mě nemá rád!" ,,Jak to víš?" ,,Je mi to jasný!" „Co je ti jasný?" Objevil se Newt ve dveřích. „Nic." Řekla jsem. „Už si půjdu lehnout jsem unavená." ,,I bez večeře?" Zeptal se Pánvička. „Jo,nemám hlad. Dobrou"
„Dobrou" řekl mi Pánvička.

Newt

Potom co Minho odešel jsem šel za Pánvičkou. Byla tam i Nicol. O něčem si povídali, ale nerozuměl jsem jim. Až na poslední větu. ,,Je mi to jasný!" „Co je ti jasný?" Zeptal jsem se. „Nic." Řekla mi Nicol. Potom si šla lehnout. Pánvička se mě zeptal. ,,Líbí se ti?" ,,Jo. Ale já jí ne. Půjdu za ní. Ahoj zatím." „Ahoj"

Přišel jsem k sítím a tam viděl Nicol. Přišel jsem zezadu k ní a zakryl jí oči. „Kdo to je?" Odkryl jsem jí její oči a ona se na mě otočila. ,,Newte!?" Řekla překvapeně. „Ano?" Sundala si mikinu a vrátila mi ji. Lehla si na síť a zakryla se dekou. Dal jsem jí pusu do vlasů. „Dobrou noc Niky." „Dobrou Newte." A šli jsme spát.


No jo já vím. Je to hrozně krátká kapitola (jenom přes 1050 slov) ale nevěděla jsem co dál napsat. Snad to nebude tak moc vadit. Tak co myslíte jak to bude pokračovat? To je tajemství a já nebudu dělat spoilery.

Tak zatím ahoj vaše Nicol.️❤

First of all/Maze RunnerKde žijí příběhy. Začni objevovat