Nicol
Ráno jsem se vzbudila a věděla že je ještě hodně brzo. Běžci taky ještě spali. Zvedla jsem hlavu a rozhlédla se kolem. Všichni pořád spí. A já jsem vzhůru. Někde se stala chyba. Zase jsem si hlavu položila na Newtovu hruď a snažila se usnout. Nakonec se mi to i povedlo.
O 1 hodinu později
No tak jsem vstala a šla dělat snídani na kterou stejně nepřijde půlka placu. Ale tak co. Někdo možná přijde. Když tak si to dají jako svačinu. Jak jsem řekla na snídani přišla tak čtvrtina placerů. Ale nevadí. Ani pánvička na snídani nepřišel. Zaslouží si odpočinek takže mi to nevadí. Jen Chuck mi tady zatím pomáhá takže na to nejsem sama. Vzala jsem si svoji snídani a sedla si pod strom. Mohla jsem aspoň přemýšlet o tom co se mi zdálo.
Pow sen
Thomasi. Nemám moc času. Musíš pokračovat v tom co jsem započala. Chci aby si věděl že si ten nejlepší kamarád kterého bych si mohla přát. A nezapomeň... Zlosin není dobrý. Je špatný! Najednou jsem uslyšela vojáky. Chytli mě a začali mě někam táhnout.
Pow konec snuByl to vcelku divný sen. Kdo byl ten Thomas? A v čem má pokračovat? Kdo je Zlosin? Mám hrozně moc otázek a žádné odpovědi... To se mi nelíbí. No u myšlenek jsem jedla a už jsem měla snězeno takže jsem šla talíř uklidit. Chuck už umýval nádobí takže jsem mu začala pomáhat. Najednou mi někdo zakryl oči. Vykřikla jsem jak jsem se lekla. Myslela jsem si že je to Newt. Ale zpletla jsem se. Odkryl mi oči a byl to...
ČTEŠ
First of all/Maze Runner
FanfictionPříběh labyrintu určitě všichni známe. Ale tenhle bude odlišný od ostatních. Proč tak začnete číst a zjistíte. Moje 1. knížka takže respekt a na vlastní nebezpečí 😂😂😂