13. kapitola (už mě nenapadá žádný název)

336 10 2
                                    

Celé dopolední volno jsem strávila s Newtem na ošetřovně. Když se blížil čas oběda šla jsem do kuchyně a chvíli po mně přišel i Chuck. Když začali přicházet placeři dávali jsme jim jejich porce. Později jsme si vzali i každý svou a šli za ostatními. Já si okamžitě sedla vedle Newta a ten mi obmotal ruku kolem pasu. Jedli jsme oběd a smály se blbostem. Mohla bych říct že jsem šťastná. Když jsme dojeli tak sem šla do kuchyně a Chuck mi řekl ať si jdu odpočnout třeba za Newtem. A u toho na mě mrkl. Ježiš tak malej kluk a už je stejnej jak Minho. Takže jsem mu poděkovala a šla za Newtem. Ten měl pro moje štěstí taky volno. Chytl mě za ruku a šli jsme na nás strom. „Už dlouho jsme tady nebyli." Řekla jsem. „Hmm, pravda." Řekl a usmál se. Obmotal mi ruku kolem pasu a dal pusu na spánek. „Bojím se." Řekla jsem najednou i když jsem si neuvědomovala proč. „Čeho pak?" Zeptal se a koukal na mě starostlivým pohledem. „Já nevím, něco mi prostě říká že se nebude dít nic dobrého..." Na to mi už neodpověděl. Zakoukal se do dálky jakoby přemýšlel. Ale nad čím? Joo to kdybych věděla.

Hi guys vitam vás po dlouhé době u dalšího dílu. Našla jsem si úžasnou kamarádku Helca555 takže se rozhodně koukněte na její profil. Taky se vyskytuji v jedné její knížce jménem Instagram, přesněji řečeno ve 2 knížce neboli pokračování 1. dílu. Taky začala psát ff na Labyrint. A shodli jsme se na spoustě věcech.
No mějte se krásně a ahoj
vaše Nicol❤️❤️❤️

First of all/Maze RunnerKde žijí příběhy. Začni objevovat