6. kapitola co to?!

387 15 0
                                    

Nicol

Ráno když jsem se probudila jsem si hnedka vzpomněla na to co se v noci stalo. Newt už vedle mě nebyl. Vstala jsem a oblékla se.

Šla jsem do jídelny a pomohla Pánvičkovi se snídaní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Šla jsem do jídelny a pomohla Pánvičkovi se snídaní. Na snídani jsme se opět všichni sesedli, ale Alby a Newt chyběli. „Kluci nevíte kde jsou Alby a Newt?" „Ne." Jednoduše odpověděl Winston.

Newt

Ráno jsem se vzbudil hodně brzo. Nicol ještě spala, nečekaně. Vstal jsem a dal jí pusu na čelo. Šel jsem k díře kam jsem včera zavřel Gallyho. Pořád tam byl. Naštěstí ho nikdo nepustil.

„Co sis myslel že děláš?!" Řekl jsem zvýšeným hlasem. „Ale prosimtě nedělej že s ní nejsi jen pro to jediný co po ní chcou všichni?!" (Pozn. Autorky- snad víte na co narážím). „Ne narozdíl od vás nejsem nadržený prase! Mám ji opravdu rád. A ještě jednou se jí dotkneš nebo se k ní přiblížíš, tak tě osobně vpustím na noc do labyrintu!" Ano vybouchl jsem. To ale asi bohužel přivolalo Albyho. „Newte co se- Co to?!"  Řekl když uviděl Gallyho v díře. „Alby Gally se včera v noci pokusil Nicol políbit a možná i hůř. Naštěstí jsem tam doběhl právě včas." Řekl jsem a doufal že mi bude věřit. „Gally to snad ne?! Jsi Kápo stavitelů. Co to do tebe vjelo?! Obávám se že tě budu muset zbavit tvé hodnosti!" Alby zněl zklamaně. Gally si Jen odfrkl. „Odveď ho. Já zatím svolám všechna kápa. A pokud to půjde tak i Nicol." Řekl Alby chladně. Ani se mu nedivím. Já kdybych mohl tak mu rozbiju hubu!!! Jak si to mohl dovolit?!

Odvedl jsem Gallyho do poradního domku a tam ho posadil na židli.

Alby

Gally mě opravdu zklamal. To sem od něj nečekal. Chudák Nicol. Přišel jsem do jídelny a ihned jsem šel za Nicol kde seděli i ostatní Kápa.  „Nicol, kluci pojďte se mnou."

Tak zlatíčka je tady po 2 měsících nová kapitola. Jo já vím dlouhá doba. Ale tak co. No pokračování příště co víc vám mám říct. Jo jen jak bylo hlasování tak nikdo neodpověděl na druhou otázku tak se ptám znovu. CHCETE CHARACTER ASK??? Pište do commentu.

Zatím vaše Nicol️❤️❤️❤️

First of all/Maze RunnerKde žijí příběhy. Začni objevovat