Pohled 3. Osoby
Minho a Thomas se další den vydali do labyrintu. Chtěli zjistit co se děje. Doběhli do míst kterým se říkalo břitvy. Minhovi to bylo divné protože tahle sekce má být otevřena až za dva dny. Najendou v batohu Minha začne zase pípat ta věc. Thomas ji rychle vytáhne a vydá se za pípáním.
Když po nějaké době dojdou do určitého místa které nikomu není povědomé tak se Thomas Minha zeptá. ,,Minho, byl si tady už někdy?" ,,Ne ani nevím že to tady je." Odpoví. Když pokračují v cestě dojdou k dlouhému mostu. ,,Vypadá to jak nějaký hnízdo rmutů. Poznamená Minho. Dojdou na konec, tam se otevře jakýsi vchod. Minha a Thomase oskenuje červené světlo. Oba se leknou a uskočí. Rozzáří se rudé světlo a brány se pomalu začnou zavírat. ,, Utíkej Thomasi, běž!" Řekne Minho. Oba začnou utíkat ven.
Když doběhnou k břitvám tak se začnou uzavírat. Thomas se tak tak dostane k minhovi. Utíkají pořád dál. Oba vědí že když zastaví nebo zpomalí, bude je to stát krk. Jediné co věděli bylo že se musí co nejrychleji dostat do placu a informovat ostatní.
•••
Když doběhli do placu tak se k nim seběhlo pár kluků. ,,Co se stalo?" ,,Našli jste něco." Křičeli jeden přes druhého.
,, Něco jo, bylo to jako hnízdo rmutů. Je to asi východ." ,,Jo nebo je to cesta na smrt." Objeví se opět Gally. Většina placerů protočí oči. Nikoho nebaví poslouchat pořád gallyho nepříjemné narážky. ,,Gally uklidni se." Řekne Newt. ,,Ne neuklidnim je tedy necelý 3 dny. 3 dny a už všechno je naruby. Já jsem tady 3 roky!" ,,Jo jsem tady 3 dny a udělal jsem toho víc než ty za ty 3 roky!" Odpoví Gallymu Thomas.
,,To by stačilo. Všichni se uklidněte." Řekne naštvaná Nicol.
ČTEŠ
First of all/Maze Runner
FanficPříběh labyrintu určitě všichni známe. Ale tenhle bude odlišný od ostatních. Proč tak začnete číst a zjistíte. Moje 1. knížka takže respekt a na vlastní nebezpečí 😂😂😂