Najednou si Alby stoupnul na lavičku tak aby ho všichni viděly. „Zavádím nové pravidlo, jestli se někdo dotkne nebo ještě hůř jí bude něco dělat tak půjde na noc do díry!!!"
Nicol
„Je to všem jasný?!" „Jo!" Ozvalo se několik mužských hlasů. „Nicol zítra budeš dělat poslední práci hned po snídani." „A jakou?" „Porcovač." „Co to je?" „To se dozvíš."
Po večeři jsem uklidila jídelnu a umyla nádobí. Bohužel ale bez Pánvičky protože byl na poradě kápů.
Když jsem měla hotovo tak jsem si sedla pod strom a čekala na ostatní. Asi za 15 minut se objevily Newt a ostatní. „Nicol pojď za mnou." Řekl Alby. Koukala jsem se vyděšeně že jsem něco provedla, ale stejně jsem šla. Alby se mnou šel na rozhlednu a začal si se mnou v klidu povídat.
„Asi to máš těžký být tady jediná holka že?" „Ani ne už jsem si zvykla. Jen abych si mohla dát v klidu sprchu tak si prostě musím přivstat." Řekla jsem a zasmáli jsme se. „Myslíš že je cesta ven?" „Někde určitě, jen se nám ji ještě nepodařilo najít." „Už jsem unavená půjdu si lehnout." „Jo jasně chápu bylo to dneska těžký. Dobrou." „Dobrou."
Šla jsem si lehnout do sítě a za chvíli už byl Newt ve své síti. Začali jsme si o dnešku povídat a za chvíli jsem usnula.
Newt
Po poradě jsem ještě něco vyřešit s Albym. Po tom co jsme dořešily tak jsem dal Albymu otázku. „Hele nemyslíš si že je Nicol divný nebo spíš trochu líto že je tady jediná?" „Teď jsem s ní o tom mluvil. Prej už je zvyklá a navíc se o sebe dokaže postarat." „To jo. A vůbec, kde je?" „Šla si lehnout měla to dneska těžký." „Dobře já už půjdu taky. Dobrou Alby." „Dobrou Newte."
Šel jsem k sítím a tam vyděl ležet Nicol. „Ahoj Niky." „Ehmm... Ahoj Newte." Chvíli jsme si povídali a pak Nicol usnula. Tak jsem taky šel spát.
Nicol
Ráno jsem si opět přivstala a šla si dát sprchu. Potom jsem si oblékla jeany a mikinu.
Když byla snídaně tak sem si jako vždycky sedla na své místo ke klukům. „Jak to že jsi vždycky tak čilá po ránu?" Zeptal se mě Zart. „No nevím asi nejsem takovej lenoch jako ty." Všichni se zasmáli. Byla jsem ráda že jsem pozvedla morálku hned po ránu.
Po snídani to bylo přesně jak mi říkal Alby, měla jsem poslední zkoušku, porcovač. Bála jsem se ale zkoušku jsem musela dokončit tak jsem šla za Winstonem.
„Taaak tady to je. "Řekl mi Winston. „Co budu dělat nebo spíš co mám dělat?" „Zatím se jen běž kouknout na zvířata." „Dobře."
Celej den to bylo super a vpohodě byla jsem se zvířaty a nakonec mi Winston řekl ať jdu za ním. Šla jsem a když jsem vydělá přivázané prase na stole a obrovský nůž ve Winstonove ruce tak jsem litovala. Winston se napřáhl a prase zabil. Všude byla krev. Bylo mi prasete líto. Najednou se mi udělalo špatně od žaludku a rozběhla jsem se na záchody, moc pěkný pohled to nebyl!
Pak když jsem se vrátila tak mi Winston řekl že je konec moji zkoušky, byla jsem za to strašně moc ráda. Když jsem odešla viděla jsem jak jdou všichni najednou na oběd ale nikde jsem neviděla Newta. Šla jsem do zahrad. A tam ho našla. On mě neviděl tak jsem šla potichu do jeho zad a skočila na něj. Jelikož to nečekal tak jsme se málem zhroutili na zem. Naštěstí udržel balanc a nespadli jsme.
„Co tady děláš?" Zeptal se mě Newt. „No já bych se tě zeptala na to stejný. Proč si nešel jako ostatní na oběd a pořád tady trčíš?" „Musím." „Proč?"
„No víš jeden kluk je na ošetřovně tak tady dělám za sebe i za něj." „A to jako kvůli nějakýmu klukovi nemůžeš jít na oběd?" „Jo můžu ale chci to mít co nejdříve hotové." „Jo taaak." Řekla jsem s úsměvem na tváři. „Tak pojď na ten oběd, pak ti pomůžu dneska už nic nemám." Tak jsme šli na oběd, u okýnka jsme si každý vyzvedli svou porci a přisedli si za ostatními.„Jak se ti povedlo ho přemluvit aby šel na oběd?" Zeptal se mě Zart kápo zahradníků. „Jednoduše." Odpověděla jsem a byla na sebe pyšná. Po obědě byla zase porada kápů, ale tentokrát jsem tam šla i já. Řešilo se kde budu pracovat. Nakonec se rozhodlo že budu u meďochů. A když budu mít u meďochů volno tak budu pomáhat Pánvičkovi.
Po poradě už sem byla unavená a šla si lehnout. Jen co jsem si lehla už jsem byla v říši snů.
,,Nicol nemusíš se ničeho bát my se o tebe postaráme.'' ,,Paní jak se jmenujete?'' ,,Já jsem jsem Ava. Neboj tímhle vlakem vás odvezeme na bezpečné místo.'' ,,A kde je moje maminka? '' ,,O tu se neboj. Jednou se zase potkáte.''
Najednou mě že snu probudil Newt který seděl u mě a mluvil na mě, ale nevěděla jsem co říká.
„Nici si vpohodě? Co ti je?" Začal se mě Newt ptát. „ J-já ne-nevím." Řekla jsem koktavě a začala brečet. Pohladil mě po vlasech a dal pusu na čelo. „Už je to dobrý jsem tady." Objala jsem ho a brečela pořád i když jsem se už trošku uklidnila. Když jsem se odtáhla viděla jsem že má mokrý rameno od mích slz. „J-já.... pro-promiň." Řekla jsem sklesle. „Nic se neděje." Řekl a usmál se. Jak já ten úsměv miluju!
Pomyslela jsem si.Newt
Spal jsem a najednou slyšel divné zvuky vedle sebe. Kouknul jsem se a viděl Nicol Jakše vrtí a mluví ze spaní. Chudinka má zlý sen. Šel jsem k ní a chtěl ji probrat. Nešlo to a když jsem to už málem vzdal tak se probudila. Konečně!
„Nici si vpohodě? Co ti je?" Zeptal jsem se.„ J-já ne-nevím." Řekla koktavě a začala brečet. Pohladil jsem jí po vlasech a dal jí pusu na čelo.„Už je to dobrý jsem tady." Objala mě a brečela pořád i když se se už trošku uklidnila. Když se se odtáhla viděla jsem že mám mokrý rameno od jejich slz. „J-já.... pro-promiň." Řekla sklesle. „Nic se neděje." Řekl sem a usmál se.
„Tak dobrou noc." Řekl jsem jí a šel si zpátky lehnout. „Dobrou.... A Newte, děkuju." „Za co?" Řekl jsem ale věděl jsem asi za co. „Za všechno, za to že tu pro mě jsi." Řekla a když jsem se na ni koukl už spala.Nicol
Když jsem si znovu lehla a usla, ale tentokrát bez snů. Což pro mě byla úleva.
Ahoj!!! Doufám že se vám další kapitola líbí i když není nic moc nemá žádnej smysl podle mě. Moc se omlouvám že žádná dlouho nevyšla budu se snažit to napravit a vydávat kapitoly častěji.
S pozdravem Nicol.️❤️
ČTEŠ
First of all/Maze Runner
FanfictionPříběh labyrintu určitě všichni známe. Ale tenhle bude odlišný od ostatních. Proč tak začnete číst a zjistíte. Moje 1. knížka takže respekt a na vlastní nebezpečí 😂😂😂