9. kapitola čas

352 14 0
                                    

Uběhl týden. Celý ten týden se nic nedělo. Pořád to stejný dokola. Dneska je to ale měsíc co jsem tady. ( Ja vím že ne ale delejme že jo)A to znamená... Jo přijede nový bažant. Jsem zvědavá kdo to bude. Holka nebo kluk??? No nechme se překvapit. Nicméně dneska jsem si přivstala abych se mohla osprchovat. Po sprše jsem si oblékla topový tílko a tepláky

 Po sprše jsem si oblékla topový tílko a tepláky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A šla pomoct se snídaní. Na snídani jsem se ujmula slova.
Ni: dneska přijede nový bažant
A: ano
Ni: už se nemůžu dočkat co když to bude zase holka
Z: to radši ne
Všichni se nad Zartovou poznámkou zasmáli.

Pomohla jsem Pánvičkovi uklidit po snídani. Potom jsem šla po dlouhé době pomoct na ošetřovnu. Kolem oběda jsem šla pomoct Pánvičkovi. Když byl oběd jedla jsem hodně rychle. Abych měla co nejdříve hotovo. Rychle jsem uklidila a čekala. Měla jsem pauzu.

Najednou jsem uslyšela ten osudný zvuk. Klec. Rychle jsem běžela ke kleci. Kluci otevřely obrovské "dveře" a já tam skočila. „Tak co tam vidíš?" „Kluk tak maximálně 13 let!" Zařvala jsem na ně. „Ahoj nemusíš se ničeho bát. Pomůžu ti nahoru a pak ti všechno vysvětlím." Řekla jsem a už malého kluka zvedala. „Tak nám pomozte vy frasáci!" Zařvala jsem na ně. Jakmile jsme byli nahoře tak k nám došel Alby. „Ahoj bažo já jsem Alby. Tady Nicol ti to tady ukáže." Řekl a ukázal na mě. Já jsem jen přikývla. Ale ostatní kluci tam pořád byli. „Nemate co na práci? Jděte si po svým vy frasní čóni!!!" Zařvala jsem na ně. Ano je nutno podotknout že za ten týden jsem si tady vybudovala obrovskej respekt.

Pokračování příště...

First of all/Maze RunnerKde žijí příběhy. Začni objevovat