Hi guys Jen vám chci říct že tahle kapitola je věnována MajaAngel2 hrozně moc bych ti chtěla poděkovat. Za všechny comm. A tahle kapitola je pro tebe.❤️❤️❤️
Odkryl mi oči a byl to Pánvička. „Ahoj Pánvi! Už si se vyspal?" „Můžeš mi laskavě vysvětlit proč si mě nevzbudila?! Teď jste to tady celý odedřeli a já nic neudělal?! Ani nevíš jak moc provinile se cítím!" Ups Pánvička trochu vybouchnul. Úplně ho nechápu. „Nám nevadí že jsme to udělali. Rozhodli jsme se že ti dáme den volna. Zasloužíš si ho." Chuck přikývl. „No dobře. Ale stejně si mě naštvala. Ale děkuju ti." Tomu říkám náhlá změna nálad.
Když jsme s Chuckem umyli nádobí tak pro Chucka přišel Alby. Řekl mu že nebude zkoušet práce a jestli chce být kuchař tak tam bude. Chuck samozřejmě přikývl. Já jsem zatím šla za Newtem. Byl na ošetřovně. Zrovna kontroloval jednoho placera který se nabodl na klacek když šel lesem. Stejně nechápu jak se mu to povedlo. „Ahoj Newte." Přišla jsem k němu a vlepila mu malý polibek. „Ahoj Nici." Řekl a na oplátku mi taky vlepila malý polibek. „Potřebuješ s něčím pomoct?" „No zatím nic není potřeba." „Já se nudím do oběda je ještě dost času, tady není potřeba pomoc, a kvůli zahradám by za mnou Zart přišel. Nemám co dělat." Postěžovala jsem si. „Ty můj chudáčku." Řekl dá se říct posměšně Newt a dal mi pusu na nos. Jak roztomilé.
Hi guys jak se máte? Pánvička toho nikdo určitě nečekal. Prvně to měl být Minho ale nakonec ne no. Nevadí. Snad se kapitola líbila. Zkusím každý den vydat jednu kapitolu. Půjde to tak rychleji. Už mám představu o 2 knížce neboli pokračování První ze všech. Ale nečekejte spoilery. No možná časem jeden najdete ale tak co. Mějte se krásně.
Vaše Nicol ❤️❤️❤️
ČTEŠ
First of all/Maze Runner
FanficPříběh labyrintu určitě všichni známe. Ale tenhle bude odlišný od ostatních. Proč tak začnete číst a zjistíte. Moje 1. knížka takže respekt a na vlastní nebezpečí 😂😂😂