Byla jsem s Teresou na pokoji. Čekala než se vzbudí. Byla mnohem. Hezčí než jsem si ji představovala. Záviděla jsem ji její krásu. Ale přece jen je to moje kamarádka.
Když se po nějaké době vzbudila, byla hodně dezorientovaná. ,,Kde to jsem?!" Vyjekla. ,,Uklidni se, si v placu a v bezpečí. Není se čeho Bát. Já jsem Nicole, víš svoje jm-" ,,Teresa!" ,,To byla rychlý... No každopádně za chvilku jsem zpátky musím jen jít říct že si vzhůru počkej na mě." Řeknu a odejdu.
Jdu do mapového bunkru, ovšem že tam jsou Minho, Newt i Thomas. ,,Je vzhůru." Řeknu jen. Všichni se na mě otočí a spolu se mnou se vydají na cestu. Ovšem když vyjdeme z lesa, tak vidíme jak Teresa je na rozhledně a hází po klucích kameny. ,, Doprdele!" Zakleknu. Všichni se tam rozběhneme, pokud se moji chůzi dá říkat běh...
,,Co se to tady děje?" Zeptá se Newt. ,,Holky jsou skvělý." Řekne vysmátej Chuck.
,,Nechte mě být!" Zařve na nás Tess. ,,Jsem Thomas, jsem Thomas! Půjdu nahoru jo? Jen já. Nikdo jiný." Řekne Thomy a u poslední věty zpraží Gallyho pohledem. Uchechtnu se. Tess přestane házet, asi ho fakt nechá tam jít.
Po 20 minutách
,,Už jsou tam nějak dlouho nemyslíš?" Zeptá se mě Newt. ,,Hele zlato, dalo se to čekat. Však byla úplně v jiným stavu než my ostatní. Potřebuje se vzpamatovat." Řeknu mu. Svým způsobem jsem mluvila pravdu, ale nebyla jsem si vahou svých slov vůbec jistá. Pravda je že jsem absolutně nevěděla co se děje.
Když konečně slezli, ujala jsem se Tessy. ,,Ahoj. Už je ti líp?" Zeptám se jí. Jen přikývne. Chudák...
Absolutně nevím co mám dělat. Thomas chce zpátky do labyrintu zjistit jestli tam nenajde něco z toho rmuta. Dohodlo se že půjde zítra. S Minhem a pár dalšími placery. Já jsem taky chtěla ale Newt mi to výslovně zakázal, protože prý ,,Nejsem ve stavu abych mohla pobíhat po labyrintu jako nějaká rusalka."
Pov Flashback
,,Já chci jít taky!" Řeknu uraženě. ,,Nicol." Vydechne vyřízeně Newt. Prosebně a zoufale se na mě podívá. ,,Nejsi ve stavu abys mohla pobíhat po labyrintu jako nějaká rusalka." Řekne mi a neústupně se na mě podívá. Zkusím to na city. ,,Ale notak. Newtie Smoothie. Přece víš že když nejsem v labyrintu tak se hrozně nudím a nemám co dělat. A ty snad nechceš abych se nudila. Že ne." Dořeknu a udělám na něj smutný oči. ,, Nicol. Řekl jsem ne, a to je moje konečný slovo." Řekl a koukl se na mě. Dupla jsem si nohou a nasupeně odešla. Frasák blbej.
Pov end of flashback
Usměju se ale pořád mě to štve. Přece ví za já jsem opatrná!
Večer
Thomas musel jít do díry protože Gally byl neústupný a na trestu si trval. Vo co že kdyby neměl to orli obočí tak není tak protivnej. Vsadím se o jednu večeři!
Když už jsem měla jistotu že všichni spí tak jsem se s Chuckem vydala do kuchyně. Vzali jsme nějaký jídlo a šli k díře kde byl Thomas.
,, Thomasi? Si vzhůru?" Zeptám se. ,,Kdo to je." Odpoví. Už stojíme před jeho dnešním spacím ubytování. ,,Na s plným žaludkem ti to půjde líp." Řekne Chuck a podáme mu jídlo. ,, Díky, ale takhle riskovat jste kvůli mně nemuseli." Řekne. ,,Neboj, o všechno je postaráno. Ujistim ho. Chvíli tam sedíme a povídáme si, ale když už poznám že je pozdě tak upozorním že bychom měli jít spát. ,,Dobře dobrou Tomy." Řekne Chuck. ,, Dobrou." Odpoví nám. Já se na něj jen usměju a s Chuckem dojdu k sítím. ,,Tak a alou na kutě. Dobrou noc." Řeknu Chuckymu. ,,Dobrou noc." Řekne a obejme mě. Objetí mu vrátím. Pak už se i já odejdu uložit ke spánku. Opatrně si lehnu k Newtovi. A myslím že už spí. ,,Kde jste byli?" Zeptá se a mě málem trefí. ,, Ježiši marja teď jsem asi prodělala 3 infarkty za sebou." Řeknu a chytím se za srdce. Jen se zasměje a obejme mě. ,,U Thomase ale pšt, jakože to nevíš." Řeknu mu. Jen přikývne a pak už oba upadame do hlubokého spánku.
ČTEŠ
First of all/Maze Runner
Fiksi PenggemarPříběh labyrintu určitě všichni známe. Ale tenhle bude odlišný od ostatních. Proč tak začnete číst a zjistíte. Moje 1. knížka takže respekt a na vlastní nebezpečí 😂😂😂