Už uběhla nějaká doba od příjezdu Chuck, a od toho kdy Nicol řekla Newtovi, že se bojí a má pocit že přijde něco hrozného. Za tu dobu se nic nestalo. Teda skoro nic... Nicol se stala běžcem. Newt z toho byl na prášky ale pak to časem překousl. Taky se z ní stal zástupce Minha protože byla nejlepší běžec hned po Minhovi! Zatím se nikomu nic nestalo. Ale Nicol začala slyšet hlasy v její hlavě. Byl to dívčí hlas který jí říkal o Zlosinu. Byla to prý Teresa. Také jí řekla že před tím než ji dali do labyrintu za zradu tak byli nejlepší kamarádky. Ovšem to byla telepatie, kterou se Nicol časem naučila a povídali si třeba hodiny. Také jí řekla o příjezdu Thomase, který byl také její nejlepší přítel. Dnes je den kdy má TEN Thomas přijet. Nikdo kromě Nicol a Zlosinu to neví.
Nicol
Ráno bylo jako každé jiné. Vstala jsem časně ráno, oblékla se, šla na snídani a rychle se najedla a nakonec šla s Minhem k branám. Když se brány otevřeli tak vběhli do labyrintu.
N: Minho?
M: Ano?
N: Mohli bychom dneska jít do Placu o trochu dřív? Chci vidět příjezd Tho... Tedaaa nového baži
V tuhle chvíli to Minhovi bylo divné proč řekla Tho? Žeby věděla něco co mi ne? No teď to nebudu řešit.
M: Tak dobře ale máš to na triku ty!
N: Gentleman jak moje máma kterou ani neznám!
Oba propukli v záchvat smíchu. Nakonec se vrátili do Placu tedy dřív.
ČTEŠ
First of all/Maze Runner
FanficPříběh labyrintu určitě všichni známe. Ale tenhle bude odlišný od ostatních. Proč tak začnete číst a zjistíte. Moje 1. knížka takže respekt a na vlastní nebezpečí 😂😂😂