† CHAPTER AN †

213 12 0
                                    

Rokfort, Anglicko

"To nie sú falošné nádeje! Počúvaj ma, raz sme sa o tom bavili v klubovni, keď sa malo ísť do Rokvillu a ty si tam šla s Jamesom. A vtedy zo Siriusa vyšlo, že má k tebe city." vravel som jej, no pochybujem o tom, že mi to verila.

Mlčala.

"Tak vieš čo? Ja Ti s nim pomôžem. Bude to rýchle a jednoduché." povedal som.

"Čo? Nie! Určite nie! Remus, počúvaj ma... ja... ja už som sa rozhodla. Chcem sa tých citov zbaviť." povedala.

"Ale to nemôžeš!" zvolal som.

Už otvárala ústa, že mi na to odpovie, keď sa na konci chodby ozvali hlasy.

"Tak jej musíš zalichotiť." rozoznal som Jamesov hlas.

"Zalichotiť? To nerobím." odpovedal mu Sirius.

Diana vedľa mňa stuhla.

"A ako potom lákaš baby do postele?" spýtal sa James.

"Svojim žiarivým úsmevom." zasmial sa. "No dobre. A čo také by som jej mal povedať? Máš tie najkrajšie hlboko modré oči, aké som kedy videl?"

Diana zalapala po dychu. Pozrela sa na mňa uslzenými hlboko čiernymi očami.

"Čo by som nemohla." zasyčala.

Pobrala si svoje veci a vybrala sa smerom, odkiaľ išli hlasy. Po chvíli chôdze s výkrikom spadla na zem. Narazila do chalanov. No nemyslím si, že to bolo omylom. Predpokladám, že dobre vedela, že zrovna tade išli.

Ponáhľal som sa jej pomôcť. Podal som jej ruku, ktorú vďačne prijala a nechala ma, aby som ju vytiahol na nohy.

Medzitým sa Sirius s Jamesom vyhrabali spod neviditeľného plášťa.

"Prepáč nám to, že..." začal James.

Ale Diana sa zvrtla a odišla preč druhou stranou. Sirius po nej zostal zmetene pozerať.

„... že sme do teba narazili." dokončil potichu.

"Super téma konverzácie." poznamenal som a tresol Sirius po hlave.

"Čo sa stalo?" nechápal Sirius. "Inokedy by sa na tom bola zasmiala a teraz bez slova odíde preč."

Veľavravne som sa pozrel na James a hodil hlavou k Siriusovi. Pochopil.

„Kašli na to, už ju na dnes necháme tak. Až vychladne sa s ňou porozprávaš ty a povieš jej o svojich citoch." prísne som povedal Siriusovi.

„Akých citoch?" spýtal sa zmetene. „Je mi ako sestra, myslíš také city?"

Prekvapene som na neho vyvalil oči.

„Čo ty ju nemiluješ?" spýtal sa nechápavo James.

Sirius sa zasmial.

„Samozrejme, že nie. Som Vám pred chvíľou povedal, že je mi ako sestra. Čo ma nepočúvate?" uškŕňal sa.

S Jamesom sme sa pozreli na seba. Nezmohli sme sa na slovo.

„Počkať..." Sirius sa znovu zasmiala, ale hneď na to zvážnel. „Počkať! Chcete mi povedať, že.... to nie. Diana ma naozaj miluje! ja som si myslel, že si len robíte srandu, keď sem sa o tom bavili."

Z konca sa ozval náhli šuchot a zvuk topánok rýchlo sa odrážajúcich od kamennej podlahy.

„Ona nás počúvala!" zvolal James a rozbehol sa tým smerom, ale hneď sa zastavil. „Ja tam ísť nemôžem. Remus..."

Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)Where stories live. Discover now