† CHAPTER BN †

81 4 0
                                    

Rokfort, Anglicko

„No čo?" spýtala sa ma nedočkavo Klaudia.

„Čo no čo?" nechápala som.

Kráčali sme zrovna na obed.

„Čo o ňom vieš, predsa." povedala Katya a hodila hlavou smerom k Dwightovi, ktorý kráčal dva metre za nami spolu s Jamesom, ktorý mu niečo vysvetľoval.

„Nič." povedala som. „Keď chcete niečo vedieť, opýtajte sa ho predsa samé."

„Agh! Fajn." povedala urazene Klaudia.

Iba som prevrátila očami. Došli sme do Veľkej siene a posadali si na naše miesta. Ja som sedela vedľa Siriusa a Petra z jednej strany, a Klaudiou z druhej strany. Dwight si sadol presne oproti mne. Po ľavej strane mal Jamesa s Remusom a po pravej strane mal Katyu. Dievčatá sa mu zbežne predstavili a pustili sme sa do jedla.

„Takže, Dwight!" začala Klaudia. „Odkiaľ si?"

„Z Ameriky." odpovedal jej.

„A kde máš prízvuk?" zaujímala sa Katya.

„Snažím sa ho moc používať, aby sa na mňa ľudia divne nepozerali." vysvetlil.

„Úú, z Ameriky." fascinovane povedala Klaudia a pod stolom mi drgla do stehna. „Čo Ťa priviedlo sem?"

„Moji rodičia sa rozviedli." povedal. „Otec je Američan, takže ten zostal tam a ja som sa s mamou a mladšou sestrou presťahoval sem, keďže mama pochádza odtiaľto."

„A koľko má tvoja sestra rokov? Prišla sem s tebou?" vypytovala sa ďalej.

„Volá sa Rose a je jej ešte len sedem, takže si bude musieť ešte chvíľu počkať."

„Zaujímavé. Vieš, je fascinujúce, že ty si z Ameriky, tuto Dida sa chce presťahovať do Ameriky. Obaja máte rozvedených rodičov. Začínate mať toho veľa spoločného." podlízalo povedala Klaudia.

„Hej?" ozval sa Dwight natešene.

Cítila som sa úplne nepohodlne.

„Máš niekoho?" pokračovala ďalej.

„Nie."

„Super!"

A vtedy som postrehla, ako Sirius vedľa mňa zatína päste, aj napriek tomu, že sa tváril úplne kľudne.

„Hráš metlobal?" zmenil James tému.

„Nikdy som to nehral." Dwight sa na neho otočil.

__________________________________________________________

„Zbláznila si sa?" vyštekla som na Klaudiu, keď sme s babami ako prvé opustili Veľkú sieň a šliapali na hodinu Obrany proti čiernej mágii.

„Čo som spravila?" nechápala.

„Vieš, je fascinujúce, že ty si z Ameriky, tuto Dida sa chce presťahovať do Ameriky. Obaja máte rozvedených rodičov. Začínate mať toho veľa spoločného." zopakovala som afektovane po nej. „ A potom sa ho ešte spýtať, či je zadaný. Čo ty ma s ním hneď dávaš dokopy?"

Klaudia sa začala smiať.

„Ale tak som to vôbec nemyslela." povedala, keď prestala. „Ja som chcela len vidieť reakciu chalanov. Ale dosť ma prekvapilo, že Remus to vôbec neriešil, Sirius tiež nie, ani tvár sa im vôbec neskrivila. Iba James to otočil na metlobal." začala sa zase smiať.

„Vysvetli mi ale, prečo by mali chalani niečo také riešiť. Jediný, kto by to mal podľa správnosti riešil, je Severus, ale tomu som vrcholne ukradnutá." pri spomienke na brata sa mi trochu zacnelo.

Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)Where stories live. Discover now