Rokfort, Anglicko
Keď som o pol noci vliezala do postele, bola som taká unavená, že som ani nevidela. Ráno ma museli baby doslova ťahať z postele, čo sa mi nechcelo. Keď som sa na seba dívala v zrkadle, vyzerala som strašne. Kruhy pod očami mávam od malička, pretože som zlý spáč, ale toto už bol iný level.
„Keby si chcela, môžem Ti dať niečo na ich zakrytie." ponúkla mi Klaudia.
„To je dobré." povedala som a prešla okolo nej z kúpeľne von. „Tento ksicht už nič nezachráni."
„Tak to máš teda pravdu." ozval sa hlas odo dverí.
Všetky tri sme sa pozreli na škeriacu sa JJ.
„Pýtal sa Ťa niekto na tvoj názor?" zavrčala vedľa mňa Klaudia a postavila sa obranne predo mňa.
„Tu nemáš čo hľadať pokiaľ viem." tým istým tónom poznamenala Katya.
„Prišla som si len pre posledné veci." pretočila očami a vybrala sa k svojej bývalej posteli.
Klaudia na ňu namierila prútik a JJ si to všimla.
„To nemyslíš vážne?" zasmiala sa na tom.
„To je len pre istotu." povedala Klaudia a prižmúrila oči. „Zober si veci a vypadni."
„Dobre, dobre." zdvihla ruky ako na obranu a ďalej sa hrabala v šatníku.
Naschvál to hľadala pomaly.
„Inak, Dida." začala.
„Nevolaj ma tak." zavrčala som na ňu.
„Tak prepáč." povedala urazene. „Chcela som Ti len pogratulovať k tvojmu novému vzťahu."
Katya s Klaudiou si vymenili nechápavé pohľady, ale hrali sa, že o tom vedia.
„A čo je Ti do toho, že má vzťah. Chceš jej aj jeho zobrať?" spýtala sa Katya.
„To nebude potreba." povedala s náručím plným oblečenia a podišla ku dverám. „Aj tak ju za chvíľu opustí aj sám."
A s tým odišla preč.
„Keď budeme odchádzať, zabezpečím dvere kúzlom, aby sem nikto nemohol vojsť okrem nás troch." povedala Klaudia a utekala po nej zavrieť dvere.
Ja som si zobrala svoju tašku, prehodila si ju cez plecia a vydala sa von z izby.
„No moja pekná, nie tak rýchlo!" zavolala na mňa Klaudia.
Pobrali si aj s Katyou veci a vybrali sa za mnou.
„A teraz k tvojmu novému priateľovi." poznamenala Katya, keď sme schádzali schody do spoločnejšej miestnosti.
„Moc to zveličuje." povedala som a prešla cez priechod za obrazom von na chodbu.
„No kto to je?" spýtala sa nedočkavo Klaudia.
„Je to James." povedala som.
„James?" ozvali sa obe naraz. „James Potter?"
„Áno." povedala som.
„A to kedy?" ozvala sa Klaudia.
„A ako?" pokračovala Katya.
„Kde?"
„Prečo?"
„Čo sa stalo?"
„Upokojte sa!" zvolala som.
„Ja som vedela, že medzi Vami preskočila iskra kvôli ten puse na metlobalovom ihrisku." uškŕňala sa Klaudia.
„Ale tak to vôbec nebolo." povedala som a obzrela sa okolo nás, či tam nikto nejde. „Včera sme sa s Jamesom na tom, ako keby dohodli. Vravel, že keď nepraje láska ani mne, a ani jemu, môžeme byť spolu. A tak som súhlasila."
YOU ARE READING
Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)
FanfictionDiana Elisabeth Snapeová, sestra najviac nenávideného profesora, obaja počas svojich štúdií na Rokfortskej strednej škole čarodejníckej. Ako to s ňou vlastne bolo? Čo má spoločné so Záškodníkmi? Ovplyvnia jej rozhodnutie jej budúcnosť? Nultý príbeh...