† CHAPTER BQ †

85 5 3
                                    

Rokfort, Anglicko

Diana

Bola som dosť prekvapená, keď si si všimla, že Sirius počúva to, ako si spievam pred hodinou Elixírov. No a potom si ešte Slughorn vymyslí, že máme pripravovať elixír Lásky. Tak to aby som si teda dávala dobrý pozor na to, z čoho sa napijem.

Našťastie to bola posledná hodina dnešného dňa, takže som z učebne zdrhla skôr, že si to ktokoľvek stihol všimnúť. Išla som rovnú čiaru do Prefektských spální, aby som mohla konečne dokončiť ten projekt.

__________________________________________________________

„Dida!" zakričal niekto spoza mňa, keď som zrovna šliapala na večeru.

Otočila som sa a videla, že sa ku mne ponáhľa Dwight.

„Nevolaj ma tak!" zavrčala som.

Prekvapene zastal.

„Tak prepáč, som si myslel, že keď Ťa tak volajú ostatný..." začal opatrne, ale na hlase mu bolo počuť, že je urazený.

„Tak čo potrebuješ?"

„Viem, že v decembri by mal byť výlet do Rokvillu, tak som sa chcel spýtať, či nepôjdeš so mnou?"

„Uvidíme, čo dovtedy bude." odpovedala som mu a pokračovala ďalej v ceste.

__________________________________________________________

Po večery som musela zájsť ešte do chrabromilskej veže, pretože som si v izbe zabudla jednu knihu, keď už som vyšla z dievčenskej časti a pozrela sa z medziposchodia dolu, všimla som si, že pri krbe už sedeli rozložený Záškodníci a spolu s nimi tam bola aj Klaudia s Katyu a ich frajeri.

Evansová a spol sedeli rovno podo mnou dolu, keď sa priechod otvoril a dnu vošiel Dwight. V rukách držal kus pergamenu.

„Ktorá z Vás je Lily Enavsová?" spýtal sa.

„Ja!" vyskočila dotyčná. „A je to Evansová."

„Aha, prepáč." ospravedlnil sa.

„A čo potrebuješ?" podišla k nemu.

Pozrela som sa rukami o zábradlie.

„Profesor Slughorn Ti odkazuje, že mi máš ísť pomôcť do učebne elixírov namiešať ten elixír Lásky, aby som mohol potom normálne pokračovať s Vami." povedal jej, zakiaľ hľadel do pergamenu.

„Ja?" spýtala sa zmetene. „A prečo nie Snapeová?"

„Pretože Snapeová nemá čas zapodievať sa s takými kravinami." ozvala som sa.

Všetci naraz sa strhli a pozreli sa hore na mňa.

„Pomáhať spolužiakom Ti príde ako kravina?" spýtala sa ma. „Ako Prefektka nedávaš moc dobrý príklad mladším."

„Ja pomáham len tomu, kto si to zaslúži." odpovedala som jej s pokojom.

Určite si myslela, že ma tým naštve, ale ozaj nemám potrebu sa vadiť zrovna s niekým takým.

Prekvapene zažmurkala.

„Poď." otočila sa na Dwighta a odišli spolu preč.

„Kokos, je tu nový a ty si na neho rovno takáto hnusná?" poznamenala JJ, keď som zišla schody dolu k nim.

„Ja som k nemu aspoň na rovinu úprimná." pozrela som sa na ňu. „A nerozprávam mu, že si moja ''najlepšia kamarátka''."

Trochu sa začervenala. Nechala som ju tak a odišla som preč. Ešte ma dnes čakal neskorý metlobalový tréning, pretože James to zabudol ohlásiť a dnes mal tréning aj Bystrohlav so Slizolinom. A musím dorobiť ten projekt, pretože ho zajtra treba dorobiť.

Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon