† CHAPTER BF †

84 4 0
                                    

Rokfort, Anglicko

Od toho momentu bol náš vzťah celkom iný. Choval sa ku mne, povedala by som, že normálne. Ďalej sa už nič nestalo. Všetko fungovalo normálne do konca nášho piateho ročníku. Skúšky VČU som zvládla snáď dobre a už budem len v lete čakať, až prídu výsledky. A s kľudom som sa mohla vypraviť na letné prázdniny.

Gresham st., Londýn, Anglicko

S otcom sme sa na začiatku leta presťahovali do Londýna. Ako sa naši rodičia rozviedli bol život úplne iný. S otcom som mala vždy dobrý vzťah, takže naše spolužitie nám vôbec nerobilo problém. I keď sa musím priznať, že mi Severus celkom aj chýbal. Bolo to zvláštne mať po toľkých rokoch zrazu vlastnú izbu, kde som bola len ja.

Čo sa týka Jamesa, tak ten za mnou chodieval každý týždeň, ale skôr to bolo len preto, lebo sa rovno stretával aj so Siriusom. Nie, že by mi to bolo prekážalo, Siriusa mám stále rada, ale už nie tak ako predtým, lenže som si myslela, že bude mať James zámienku prísť do mesta za mnou a nie skôr za Siriusom.

Sem tam sme sa popár raz stretli spoločne aj s Remusom a Petrom. Hlavné stretnutie sme mal aj tak vtedy, keď zrovna prišli výsledky VČU, ktoré som samozrejme že zvládla na plný počet zo všetkého. Lenže jediný, koho tie výsledky zaujímali, bol Remus. Takže aspoň som o tom debatovala s ním.

Rokfort, Anglicko

Pri príchode späť do školy a do šiesteho ročníku, už sme netrávili moc času všetci spolu. Keďže podľa výsledkom skúšok VČU sa menili aj predmety podľa zamierania, ktorému by sme sa chceli venovať v budúcnosti až skončíme školu. A keďže moje cesty viedli k tomu, aby som sa stala aurorkou, väčšinu času som strávila s Remusom. Áno, aj James sa chcel stať aurorom, ale pri ňom to bolo celkom iné. Aj napriek tomu, že som sa pridala k metlobalovému tímu, ale však som chcela byť iba ako náhradníčka. Nakoniec, som hrávala častejšie ako ten, koho som mala nahrádzať.

Náš vzťah pokračoval ďalej. Lenže prichádzali aj chvíle, kedy sme sa hádali kvôli maličkostiam, ale vždy sme sa dokázali uzmieriť. Najdivnejšie aj tak boli chvíle, kedy sme s Jamesom boli spolu sami a on odomňa vždy žiadal, aby som si zložila kontaktné šošovky a mala na sebe okuliare. Vraj miloval hľadieť mi do mojich skutčných očí.

Na začiatku celého nášho vzťahu som si myslela, že to s ním budem mať len také pofľakovanie. No sem tam som sa pristihla pri tom, ako na neho priblblo pozerám a mne došlo, že som sa nakoniec asi fakt zamilovala.

1978

James sa pri mne celkom zmenil. Už to nebol ten namyslený frajer, ktorý šikanoval každého, kto prešiel okolo neho, teda hlavne môjho brata. Aj toho začal trýzniť iba vtedy, keď som nebola pri tom prítomná. No nebola som jediná, kto si všimol jeho zmeny k lepšiemu. Bola to Lily. A vtedy som si začala pomaly uvedomovať, že som bola len nástrojom toho, aby začala žiarliť.

Postupom času som sledovala, ako sa aj ich konverzácie medzi nimi začali meniť. Už to nebolo to ich typické, že on ju pozval na rade a ona ho prekliala egyptskými morovými ranami. Už sa rozprávali celkom normálne. Vtedy som postrehla to, ako na ňu James hľadí. Rovnako tak hľadel aj na mňa, ale iba keď som mala na sebe okuliare. Ja som ho nikdy nezaujímala ako osoba.

Žiarlila som. Teda, neberte ma zle. Ja som vždy vedela, že sa Evansová páči Jamesovi, lenže teraz to bolo iné. A tým, že som sa ja sprostá do neho zamilovala, som trpela. Ale našťastie som bola rada tomu, keď sa blížil už siedmi ročník, že konečne vypadnem zo školy a ujdem do Ameriky tak, ako som o tom už od detstva snívala.

Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora