† CHAPTER BD †

96 5 0
                                    

Rokfort, Anglicko

Treskol som hlavou o stôl.

„Čo si jej zase povedal?" spoznal som Jamesov hlas a zdvihol som hlavu.

Zrovna si sadal na miesto vedľa mňa. Oproti mne si samozrejme sadol Remus s Petrom. Ale na moje prekvapenie sa k nám pridali aj baby, ktoré sa posledný čas stále motali okolo Diany.

„Kedy ste sa s JJ rozišli, keď už má nového nabíjača?" spýtala sa ma Bethany.

Tá nikdy nemala problém sa pýtať na všetko.

„Ale ja som s ňom nič nemal!" zvolal som podráždene. „Čo s tým furt všetci máte?"

„Veď ste sa..." začal Klaudia, ale skočil som jej do reči.

„Nevrav mi, že sme chodili po hrade a držali sa za ruky. Už mi to pred chvíľou povedala Dida."

„Tak prečo sa pýtaš tak debilnú otázku, keď odpoveď už vieš." osočila sa na mňa Gabriela.

„Počkať." zarazil som sa. "Myslíte to vážne?"

„Samozrejme, že to myslíme vážne." zvolala Chloé.

„Ty si snáď myslíš, že by ti Diana klamala?" spýtala sa Ruby.

„Ty jej neveríš!" zvolala Tessa.

„Čo? Nie! Ja jej verím." povedal som.

„Nie, neveríš." pridala sa Violet.

„Inak by si to nebol povedal!" doplnila ju Katya.

„Ale... hrrr! Musíte do mňa všetky útočiť?" naštvane som sa postavil a odišiel som preč.

James

„Ďakujem Vám velice pekne." poznamenal som podráždene na adresu báb. „Kto ho bude teraz počúvať?"

„Myslím, že je to jedno. Pretože on nepočúva ani jeden z Vás!" zvolala Klaudia.

„Čo tým chceš povedať?" nechápal Remus.

„Tak a mám toho dosť." Bethany treskla päsťou o stôl.

„Slečna Atkinsonová!" skríkla po nej profesorka McGonagallová od učiteľského stolu.

„Prepáčte, pani profesorka, ale ja nemôžem za to, že je niekto nechápavý troll." povedala nazlostene.

„Tak to máte týždeň poškole za ten slovník." povedala profesorka.

„Budiš." povedala Bethany podráždene.

„Tak dva!" pridala profesorka.

Bethany bezcieľne rozhodila rukami, ale už ďalej mlčala.

„Všetci štyria ste chodili po nej ako také mátohy." povedala nám tichším hlasom Ruby Kennedyová. „Prečo si asi myslíte, že sme na Vás skúšali to zaklínadlo?"

„Očarovala Vás." hodila Tessa hlavou smerom k miestu, kde sedela JJ.

„Ale zjavne už Vás nepotrebuje." poznamenala Macy a pustila sa do svojej večere.

S Remusom sme si vymenili nechápavé pohľady.

„Majú pravdu." povedal potichu Peter.

„Čože?" zvolali sme s Remusom naraz.

Dokonca aj dievčatá zastavili svoju činnosť a prekvapene sa na neho pozreli.

„Jennifer Vás skutočne očarovala kúzlom pomätenia a mňa donútila, aby som bol ticho." trochu sa stiahol k sebe a bolo vidieť, že sa červená od hanbi.

Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)Where stories live. Discover now