Rokfort, Anglicko
Vrátili sme sa späť dolu do klubovne, postavili sa do rohu pri schodoch a sledovali ostatných. Asi za desať minút vošiel do miestnosti Sirius.
„Kde si bol?" spýtal som sa ho, keď prišiel k nám.
Baby sa snažili schovať svoj úškrn.
„V kuchyni, prečo?" odpovedal mi.
Dobre, takže neklame.
„Kristína Ťa zháňa." povedal som mu, ale vtedy sa pri nás menovaná objavila a zavesila sa mu na chrbát.
„Siriusko!" zvolala a dala mu pusu na líce. „Kde si sa mi schovával?"
Ani jej nestihol nič odpovedať, pretože ho zatiahla do davu tancovať.
„To bolo čo?" so smiechom za nami prišla Dida.
„Ani srnky netušia." povedala jej Katya.
„A ty si bola kde?" spýtal som sa jej.
Diana sa na mňa zamračila.
„A ty si čo, môj otec?" spýtala sa podráždene. „Mala som hliadku."
„Stretla si Siriusa po ceste? Že vraj bol v kuchyni." spýtala sa jej Klaudia.
„Nemyslím si, pretože som bola na opačnej strane hradu ako je kuchyňa." povedala a obzrela sa po ostatných v miestnosti.
S babami sme si vymenili pohľady. Dobre, takže obaja vravia pravdu.
„No." začala Dida, tleskla rukami a pošúchala si ich o seba. „Takže ja už jeden trest mám, a keď Vám na toto príde McGonagallová, nechcem byť pri tom. Odchádzam spať. Au revoir"
Vybrala sa ku schodom a zmizla preč.
„Dobrý nápad." posúdila Klaudia a spolu s Katyou ju nasledovali.
Po chvíli sa ku mne dostavil opäť Sirius.
„Pri Merlinovej brade, už som si myslel, že sa jej nezbavím." povedal mi.
Musel som sa na tom zasmiať.
„Tvoja nová priateľka Ti dáva zabrať?" podlízavo som sa spýtal.
„Žiadna nová priateľka!" povedal rázne. „O žiadnu už nestojím. Chcem mať dokonalý pokoj tento posledný rok."
Prekvapene som sa na neho pozrel.
„Ani Dianu?" spýtal som sa.
„Ani Dianu." povedal rázne a zahľadel sa mi do očí. „Prečo by som to mal skúšať na niekoho, kto o mňa nemá záujem?"
Iba som pokrčil plecami.
„Kde zmizli baby?"
„Išli spať. Že keď príde McGonagallová, nechcú byť pri tom." vysvetlil som mu.
„To je vynikajúci nápad." priznal. „Dobrú noc."
A zmizol tiež preč. Iba som si nad tým povzdychol a nasledoval ho tiež.
__________________________________________________________
Ráno pri raňajkách všetci tí, čo zostali v spoločenskej miestnosti, vyzerali úplne otrávene. Ja so Siriusom a s babami sme sa na nich len pobavene pozerali.
„Až sa ich učitelia budú pýtať, čo im je, som hrozne zvedavá, čo si každý vymyslí." povedala Diana pri stole vo Veľkej sieni a jedla hrozno. „Koho to bol vôbec nápad?"
YOU ARE READING
Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)
FanfictionDiana Elisabeth Snapeová, sestra najviac nenávideného profesora, obaja počas svojich štúdií na Rokfortskej strednej škole čarodejníckej. Ako to s ňou vlastne bolo? Čo má spoločné so Záškodníkmi? Ovplyvnia jej rozhodnutie jej budúcnosť? Nultý príbeh...