Rokville, Anglicko
Diana
Bol to hádam ten najlepší pocit, aký som doteraz v živote zažila. Lenže v momente sa to všetko skončilo. Akonáhle sa odo mňa odtiahol, sa zháčil a ušiel preč.
Zostala som tam sedieť ako prikovaná a hľadela som na jeho chrbát, ako uteká dolu kopcom.
„Čo sa to práve teraz doprdele stalo?" povedala som si pre seba. „To sa akože všetci teraz rozhodli, že ma budú bozkávať?"
__________________________________________________________
Rokfort, Anglicko
Celú noc som nespala. Len tak som pre prevaľovala zo strany na stranu a rozmýšľala nad Rokvillom. Nie len nad tým, čo sa stalo so Siriusom, ale celkovo.
Bola nedeľa. Baby spali dlhšie ako obyčajne, no ja som sa však o deviatej zdvihla a šla na raňajky. Hrad bol zvláštne ľudoprázdny, vo Veľkej sieni bolo len pár deciek z Bystrohlavu a Bifľomoru, a môj brat. Ešteže som rozmýšľala dopredu a darček, čo som mu kúpila, si zobrala so sebou.
Podišla som ku Slizolinskému stolu a sadla si vedľa neho. Tváril sa dosť prekvapene, keď ma zbadal.
„Lizzie?" oslovil ma.
Takto ma neoslovil ani nepamätám, bolestne ma pri tom pichlo pri srdci.
„Všetko najlepšie k včerajším narodeninám, Tobby." povedala som a položila pred neho súpravu na elixíry.
Prekvapene na ňu zažmurkal. A na ešte väčšie prekvapenie sa ku mne otočil a objal ma. Na malý moment som strnula, ale objatie som mu opätovala naspäť.
„Aj ja pre teba niečo mám." povedal, keď sa odtiahol, a z vrecka vytiahol bielu čokoládu s mandľami, moju obľúbenú.
„Ty si to pamätáš?" spýtala som sa s úžasom a čokoládu si od neho zobrala.
Milo sa usmial, čo je u neho dosť veľký výkon, keďže milý úsmev je u neho ako u muklov Héliová kométa.
„Hrozne ma mrzí, čo sa za tie roky medzi nami stalo, ale si moja ,,malá sestrička,, a ja Ťa mám rád." povedal, ale nepozeral sa mi do očí, takže som nevedela určiť, či to myslí vážne, ale len v rámci situácie.
Než som ale strihla otvoriť ústa, prišiel Regulus a sadol si oproti nám.
„Zrušil som naše zasnúbenie." povedal mi narovno.
Zostala som šokovaná.
„Čo Ťa osvietilo alebo čo?" spýtala som sa.
Prevrátil očami.
„Iba som nad tým uvažoval a nepríde mi to fér voči tebe. Nemôžem Ťa nútiť do niečo, čo nechceš, len pretože to chcem ja. Pred chvíľou som poslal sovu domov rodičom a počkám si na reakciu. Ale myslím si, že to príjmu dobre. Moja matka na to kývla, len pretože som povedal, že by som si Ťa chcel vziať. Teda, poviem Ti narovno, že najprv sa jej to moc nepáčilo. Akože nie, že by mala niečo proti Vám, no to len Vaša mama." vravel.
„Prečo?" nechápal Severus. „Naša mama je skvelá."
„Naša mater je príšerná." povedala som.
Severus sa na mňa otočil.
„To nie je pravda."
„Ale je. Ty to vravíš len preto, lebo teba ma z nás jediného rada. Mnou a otcom opovrhuje." povedala som naštvane.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)
FanficDiana Elisabeth Snapeová, sestra najviac nenávideného profesora, obaja počas svojich štúdií na Rokfortskej strednej škole čarodejníckej. Ako to s ňou vlastne bolo? Čo má spoločné so Záškodníkmi? Ovplyvnia jej rozhodnutie jej budúcnosť? Nultý príbeh...