† CHAPTER AQ †

219 11 0
                                    

Rokfort, Anglicko

Diana

„Vitajte späť, dúfam, že ste si prázdniny dokonale užili a ste plne pripravený venovať sa škole."

Dumbledore dnes stál výnimočne pri svojom mieste pri stole namiesto toho, aby stál pri rečníckom pulte.

„Dúfam, že bude pre Vás druhá skoro polovica školského roku viac úspešná, ako tá prvá. Hlavne pre piaty ročník, ktorý čaká pri koncu roka VČÚ, a pre siedmi ročník, ktorý čakajú skúšky z MLOK-ov.

No, nebudem Vás ďalej viac zdržovať. Pustime sa teda do večere." roztiahol ruky a pred nami sa objavilo jedlo.

Keď som si ho prezrela, stiahlo si žalúdok a bolo mi na vracanie. Celý čas som sa v ňom len tak rýpala.

„Nechceš zjesť aspoň niečo?" spýtala sa ma Katya.

Len som záporne pokrútila hlavou. Celý čas som mala pocit akoby ma niekto pozoroval, ale nedávala som tomu moc veľkú pozornosť.

„Keď nebudeš nič jesť, nič tým nevyriešiš." povedala mi JJ.

„Ale vyriešim!" povedala som a hodila vidličku o stôl.

Vtedy k Síriusovi prišlo nejaké dievča. Podalo mu do ruky papierik a niečo mu povedalo do ucha.

„Aspoň umriem." povedala som a odišla som z Veľkej siene medzi prvými, nemala som chuť na niekoho čakať. Vybehla som schody a vošla do izby, kde som šla rovno pod sprchu.

Horúca voda, ktorá mi stekala po tele bola veľmi upokojujúca. Vyšla som z kúpeľne von a baby na mňa zvláštne pozerali.

„Čo je?" spýtala som sa.

„Bola si tam dosť dlho." povedala Klaudia. „Mali sme strach, že sa niečo stalo."

„Len som sa sprchovala." rozhodila som rukami a vydala sa k svojej posteli.

„Zabudni na neho." povedala zrazu JJ.

„Prosím?" prekvapene sme sa na ňu s Katyou pozreli.

„Zabudni na neho." zopakovala. „Bude Ti omnoho lepšie."

„Nie!" namietala Klaudia. „Podľa mňa by si sa mala o tom so Siriusom porozprávať."

„Prečo by som sa s ním mala o tom rozprávať?" nechápala som. „Jasne som počula, ako povedal Remusovi a Jamesovi, že on to isté ku mne necíti a navyše, som zasnúbená s jeho bratom."

„Lenže ty si nevidela to, ako sa na teba pozeral." protirečila mi Klaudia.

„Ale takto to nemôže skončiť!" zvolala Katya.

„Ale môže." vložila sa do toho JJ. „Vykašle sa na neho, zabudne a bude šťastná."

„To by sa Ti tak páčilo, však!" vybehla na ňu Katya.

„Čože?" nechápala som.

„Prepáč, Dida. Chceli sme Ti to povedať skôr, ale nedalo sa." vravela Klaudia.

„O čom to vravíš?" zmeteno som preskakovala pohľadom z jednej na druhú.

„JJ sa na konci minulého školského roku vyspala so Siriusom a zamilovala sa do neho." povedala Katya.

Totálne ma zamrazilo. Tak toto som ozaj nečakala. Jedna z mojich najlepších kamarátiek. Veľmi dobre vedela, čo k nemu cítim.

Nezmohla som sa na slovo. Mrazivo som sa pozrela na JJ. Môj pohľad ju vyviedol z mieri.

„Preto do teba hučí, aby si sa na neho vykašľala." povedala potichu Klaudia a pozrela sa na JJ. „Aby ho mohla získať pre seba."

„Mrzí ma to, jasné!" vyletela JJ a postavila sa.

„Dokiaľ som to nevedela, tak Ťa to nemrzelo!" zhúkla som naspäť.

„A čo si akože čakala?" spýtala sa s krikom. „Že sám za tebou príde? Nevedela si sa vôbec rozhýbať k ničomu! Nič si mu nepovedala za celé roky a vidíš, nakoniec si sa dozvedela, že aj tak Ťa nechce. Takže to bola moja chvíľa! Využila som tvoju slabosť."

Nemohla som veriť vlastným ušiam a nebola som jediná. Katya s Klaudiou sa taktiež tvárili prekvapene.

„My dve sme spolu skončili." povedala som chladne. „Už viac nemám dôvod Ti veriť."

Zvrtla som sa na päte a odišla z izby preč. V očiach ma pálili slzy a nechcela som ich pustiť. Zbehla som schodmi, lenže na poslednom sa mi zaplietli nohy a zletela som na zem.

„Kurva." zahrešila som a prevalila sa na chrbát.

Po chvíli sa nado mnou objavil James.

„Si v poriadku?" spýtal sa.

„Vyzerám na to?" odpovedala som.

„Chceš pomôcť?" natiahol ku mne ruku.

„Áno, máš cigaretu?"

Prekvapene zvraštil obočie a vložil si ruku do vrecka a vytiahol krabičku cigariet. Jednu mi podal.

„Vďaka." povedala som a posadila sa.

„Odkedy fajčíš?" spýtal sa ma.

„Od začiatku školského roku a ty?" pozrela som sa na neho.

„Ja skôr." povedal.

Natiahol ku mne ruku a pomohol mi postaviť sa.

„Poď za mnou. Na chalanskej strane je malý balkón, o ktorom nikto nevie."

Šla som za ním cez stranu s chalanskými izbami až na koniec k balkónu. Na chalanskej strane som ešte nebola. Vlastne som ani nemala dôvod na to, aby som sem vliezla. Vytiahol zápalku a zapálil svoju aj moju cigaretu. Stáli sme tam v úplnom tichu, a až keď už som bola pri konci cigarety sa ozval.

„Počul som, ako ste s babami po sebe kričali." povedal do ticha. „Akurát som len nerozumel, že o čom bola reč."

Otočila som sa a pozrela do chodby, či tam nik nie je, a až potom som prehovorila.

„Ty si vedel o tom, že Jennifer spala so Siriusom?" spýtala som sa.

Prekvapene na mňa vytreštil oči.

„Prosím?"

„Ty si to nevedel?" spýtala som sa.

„Nemal som tušenia." priznal. „Ver mi!"

Povzdychla som si a povedala mu všetko, o čom sme sa bavili v izbe.

Prekvapene zažmurkal.

„Asi by si sa mala na neho ozaj vykašlať." poznamenal.

Prekvapene som sa na neho pozrela.

„Ja som s ním nespal." zdvihol ruky ako na obranu a ja som sa musela začať smiať.

„A vieš, že máš aj pravdu." priznala som. „Veď on ku mne nič necíti, tak prečo by som sa ja mala kvôli nemu trápiť. Bude lepšie sa pohnúť ďalej."

„Takže hlavu hore, princezná." usmial sa na mňa James. „Padá Ti korunka."

Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)Where stories live. Discover now