Rokfort, Anglicko
Diana
Keď sme vyšli z Veľkej siene si ma James obzrel.
„Čo je?" spýtala som sa.
„Ty si neprišla s batohom?" spýtal sa.
„Do riti!" pleskla som si po čele.
Iba sa zasmial a vrátil späť do siene, aby po chvíli vyšiel aj s mojim batohom. Natiahla som ruku, že si ho vezmem, ale iba pokrútil hlavou a prehodil si ho na plecia.
„Ja si viem svoj batoh odniesť aj sama." poznamenala som.
„Ja viem. Ale taktiež viem, že máš spravené úlohy, ktoré si ja potrebujem opísať." uškrnul sa.
„Ty si pekný hajzlík." kopla som ho do zadku a so smiechom sme prešli až ku Tučnej pani.
„Pekný? Ďakujem za kompliment!" zakričal ešte po mne, keď som vystupovala schody hore.
__________________________________________________________
Ležala som v posteli a hľadela do stropu. V pozadí tmy sa ozývalo odfukovanie mojich spolubývajúcich.
Klamala by som, keby som povedala, že som nerozmýšľala nad Siriusom. Jeho správanie za posledného pol roka bolo viac ako len divné. A hlavne tá momentálna záležitosť s Jennifer, jej priznanie a zmena farby vlasov. Tá sa mimochodom presťahovala do inej izby.
Všetci sa chovajú akosi zvláštne.
Posadila som sa na posteli a spustila nohy na zem. Hodinky na nočnom stolíku ukazovali dve hodiny v noci.
Vyšla som z izby von. Na sebe som mala iba šortky a športovú podprsenku, moje typické oblečenie pre spánok. V ruke som zvierala krabičku cigariet. Zakiaľ som prechádzala chodbou na balkón, som si ju zapálila.
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Sirius
„Čo... to... sakra... malo... znamenať?!" pýtal sa ma James, zakiaľ po mne hádzal podušky po každom jednom slove.
„O... čom... to... vravíš?" spýtal som sa a hádzal mu ich naspäť.
„Netvár sa, že nevieš o čom vravím." vyštekol na mňa. „Veď predsa o JJ, ty imbecil! Čo s ňou máš?"
„To nie je tvoja vec." poznamenal som a to ho prekvapilo.
„Nie je to moja vec?" zopakoval po mne. „Ja som si myslel, že sme najlepší priatelia a vravíme si všetko."
Zostali sme ticho. Peter s Remusom sa do našej konverzácie nemiešali.
„Vyhrážala sa mi." priznal som nakoniec.
„Čože?" nechápal James.
„Vyhrážala sa mi, že pokiaľ s ňou nebudem chodiť, tak ublíži Diane. A keďže Vám na nej záleží rovnako ako aj mne, budete to chápať."
Na malý moment sme sa odmlčali.
„Mne sa tomu nechce veriť." povedal James. „Že by ublížila Dide pre niečo také. Veď vy dvaja spolu nič nemáte a pokiaľ je ona do teba zamilovaná, tak nemá dôvod robiť takéto scenérie."
„A navyše si na to ani nemusel pristúpiť." povedal Remus.
Neveriacky som sa na neho pozrel.
„Veď by sme ju boli asi chránili, nie? Veď patrí predsa k Záškodníkom." doložil James.
VOUS LISEZ
Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)
FanfictionDiana Elisabeth Snapeová, sestra najviac nenávideného profesora, obaja počas svojich štúdií na Rokfortskej strednej škole čarodejníckej. Ako to s ňou vlastne bolo? Čo má spoločné so Záškodníkmi? Ovplyvnia jej rozhodnutie jej budúcnosť? Nultý príbeh...