† CHAPTER BY †

23 4 1
                                    

R. I. P. Maggie Smith

1979

Rokfort, Anglicko

Prevalila som sa na posteli na druhý bok a pozrela sa na hodinky.

„Mal by si ísť." povedala som a otočila sa na Siriusa, ktorý sa tváril, že spí. „A netvár sa, že spíš. Za chvíľu všetci prídu."

Podráždene zavrčal a otočil sa na brucho tak, že tvár mal vnorenú do vankúša.

„Mňa to nezaujíma." poznamenala som a postavila sa.

Zamierila som si to rovno do kúpeľne, aby som sa mohla umyť a prezliecť. Keď som vyšla von, postrehla som, že Sirius vôbec nezmenil svoju polohu.

„Ja som to myslela vážne!" povedala som hlasnejšie. „Čo keď prídu skôr a James Ťa uvidí na mape, že si tu. Neviem, ako mu vysvetlíš, že mu chodíš za bývalou."

A to reagoval a otočil sa, aby sa na mňa mohol pozrieť.

„Dobrý pokus, moja pekná. Mapu mám pri sebe." poznamenal s úškrnom.

Iba som prevrátila očami a odišla z izby preč. Následne som vyšla až na chodbu a vybrala sa do Veľkej siene na raňajky.

__________________________________________________________

Sadla som si na svoje miesto a pustila sa do vajíčok so slaninou. Akurát som si dávala prvé sústo do úst, keď do miestnosti začali prúdiť ľudia vracajúci sa z prázdnin.

„Ahooj!" pozdravila ma Klaudia, keď spolu s ostatnými prišli až ku mne.

„Čaute." narýchlo som odzdravila a pokračovala ďalej v jedení, zakiaľ si oni posadali okolo mňa.

„Dida, nevieš kde je Sirius?" spýtal sa ma James.

„Nie a ani ma to nezaujíma." odpovedala som.

„Čože, čože? Chýbal som Ti?" ozval sa spoza neho menovaný.

Ani jeden pohľad som mu nevenovala. James sa posunul, aby mu uvoľnil miesto.

„Ako si sa mal?" spýtal sa ho Remus.

„Strašne! Ani si nevieš predstaviť tú nudu, čo tu bola. No konečne, že ste prišli. Musíme do konca roku toho ešte veľa stihnúť, aby mala táto škola na čo spomínať." rozrečnil sa.

„Predpokladám, že už máš celý zoznam škodností." poznamenala Katya.

„Tak na to vsaď jed." povedal.

„A to znamená...?" začal James.

„Že dnes usporiadame párty v chrabromilskej veži predsa." povedal potichu.

To ma donútilo zdvihnúť hlavu a pozrieť sa na neho.

„To je vtip?" spýtala som sa ohromene.

„Nie." povedal a vyceril na mňa zuby. „Ale budeme musieť vybehnúť na rýchli nákup."

Sirius

„Budem predpokladať, že sa budem musieť obetovať a ísť s tebou, však?" spýtal sa James.

„Ako to myslíš, že obetovať?" zamračil som sa na neho.

„Chcel som dnešný deň stráviť poväčšine času s Lily." povedal a zahľadel sa doľava, kde o pár miest sedela aj so svojimi kamarátkami.

To ma zabolelo. Tak môj najlepší kamarát bol tri týždne preč, počas ktorých sa s ňou určite stretával, a keď môžeme zažiť ďalšie zakázané dobrodružstvo, tak to radšej vymení za ňu. Ako keby nemali pred sebou celú budúcnosť!

„Fajn, rob čo Ťa baví." povedal som podráždene a postavil sa. „Pôjdem sám."

Odstúpil som od stola a odišiel som preč. Až keď som bol na schodoch mi došlo, že som sa vlastne nenajedol, takže som sa otočil a zamieril do kuchyne.

Diana

„To bolo čo?" nechápavo sa spýtal James, keď Sirius odišiel.

„Naštval si ho." poznamenal Peter.

„A s čím?" nechápal.

„Kašli na to." poznamenala som. „Ale aj tak bude musieť ísť niekto s ním, lebo niečo vyvedie ako vždy, keď je naštvaný."

„Tak choď s ním." otočil sa na mňa.

„Prečo ja?" nechápala som. „Ja som ho nenaštvala."

„Ale teba vždy počúvne." povedal.

„Agh, fajn!" povedala som naštvane a postavila sa. „Máš šťastie, že aj tak potrebujem ísť na poštu."

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 30 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Sestra Severusa Snapea (éra Záškodníkov)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang