my boyfriend

909 122 34
                                    

تهیونگ بوسه هاش رو از لباش به گردن جونگکوک رسوند و آروم و ملایم پوست گردنش رو میبوسید.
جونگکوک ناله کوتاهی کرد و فشار انگشتاش به موهای تهیونگ رو بیشتر کرد.اولین بار بود که همچین حس عجیب و لذت بخشی داشت و واقعا نمیدونست باید چیکار کنه که هیجانش رو بروز بده.

-ت..ته

-جانم بیبی؟

-ا..این خیلی..خوبه

تهیونگ که هنوز لباش رو‌ گردن سفید جونگکوک بود لبخندی زد و جونگکوک رو از روناش بلند کرد و پسر کوچیکتر هم بلافاصله پاهاش رو دور کمرش حلقه کرد.‌

-دستت که درد نگرفت؟

-ن..نه خوبم

همونطور که بوسه های ریز و درشتی رو رو لبای جونگکوک میزاشت اونو سمت تخت برد و روش خیمه زد.

-کوک

-جانم

-دوست داری بیشتر ازش لذت ببری؟

جونگکوک که کم و بیش متوجه منظور تهیونگ شده بود گونه هاش سرخ شد و سرش رو تو بالشت فرو کرد.

-پس‌ اینجا یه خرگوش کوچولو خجالتی داریم.

تهیونگ ازین حرکتش لبخندی زد و چونه جونگکوک رو گرفت و اونو سمت خودش برگردوند‌.و بوسه ای به پلکای جونگکوک زد.جونگکوکش انقدر شیرین بود که دوست داشت تموم بدنش رو غرق در بوسه کنه.

-ت..ته اما..من...یعنی من آمادگیشو ندارم...خب میدونی..

تهیونگ انگشت بلند و کشیدش رو رو لب جونگکوک گذاشت.

-هیشش بیبی.اشکالی نداره.اصلا دوست ندارم که بدون اجازه خودت بیشتر لمست کنم.پس هر وقت آمادگیش رو داشتی....

بعد لباش رو نزدیک گوش جونگکوک برد و موهاش رو کنار زد و بوسه ای به لاله گوشش زد و با صدای بمش زمزمه کرد.

-ددی بهت یه لذتیو میده که هیچوقت فراموش نکنی.

جونگکوک که متوجه حرارت بدنش و درد گرفتن چیزی تو پایین تنش شد سریع تهیونگ رو از خودش جدا کرد و از رو تخت بلند شد.

-چیشد جونگکوک؟تو حالت خوبه؟

-م..من

جونگکوک همونطور که با لباسش ور میرفت و اونو پایین تر میکشید گفت و گوشه اتاق رفت.تهیونگ که تمام حرکاتشو زیر نظر داشت مخصوصا پایین کشیدن لباسش رو متوجه موقعیت پسر کوچیکتر شد و سمتش رفت.

-بیبی منو نگاه کن.

جونگکوک سرش رو پایین انداخته بود و به هرچیزی نگاه میکرد چز تهیونگ.محض رضای خدا اون تحریک شده بود و نه خودش بلد بود کاری کنه و نه میتونست از تهیونگ بخواد.

-اون پایین یه خبراییه فکر کنم.

تهیونگ با شیطنت گفت و جونگکوک مثل برق گرفته ها سرش رو بالا آورد چشمای درشتش گرد شد.تهیونگ از کجا فهمیده بود؟
(آخی بچم چقد خنگ و معصومه هق)

𝐁𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬Where stories live. Discover now