αλκοόλ, αλκοόλ και αλκοόλ

7.3K 106 6
                                    

Βέβαια, 24 ώρες πριν ανοίξουν τα σχολεία. Αν δεν πίναμε εκείνη την μέρα τότε ποτέ;  ποίος θα πήγαινε σχολείο με hangover? Προφανώς πολλοί :) .  Να σας συστηθώ είμαι η Ολίβια Τορ και τα ψυχολογικά μου είναι στον Θεό. Έχετε πάει αγιασμό ενώ το προηγούμενο βράδυ ήσασταν σε γνωστό clubακι;

Προφανώς και όχι. Έχετε λίγο τα λογικά σας . Ας αρχίσουμε λοιπόν.

Μία μερα πριν το σχολείο είχαμε μαζευτεί όλοι μαζι κορίτσια αγόρια κατά της 10 σε μια καφετέρια του χωριού μου . Πίναμε καφέ και παίζαμε χαρτιά όπως κάναμε κάθε μέρα την ίδια ώρα το πρωί . Έρχετε κατα της 11 πάρα ο Στάθης. Και γαμώ τα παιδιά.  Ο πρώτος παρτάκιας στην παρέα .
Στάθης: Παιδιά σήμερα θα πάμε στο κλαμπάκι που λέγαμε έτσι; θα είναι και τα κορίτσια από το Γ4 δεν πρόκειται να χάσω θέαμααααα .

Είχε ξεχάσει λογικά πως την επόμενη μέρα έχουμε σχολείο και οι ώρες ππυ γυρνάμε από τα κλαμπ αντιστοιχεί την ώρα του αγιασμού.

Εγώ: φυσικά... και δεν θα πάμε.  Στάθη σοβαρέψου και αυριοστο σχολείο θα δεις τα κορίτσια από το Γ4 . Αγιασμός κιόλας τα ίδια ρούχα που θα φοράνε στο κλαμπ θα φοράνε και την πρώτη μέρα.

Ήταν αρκετά πετυχημένο αυτό που είπα που γελάσαμε όλοι μαζί. Στην παρέα μας ήταν και ο Αλέξανδρος, η αδυναμία μου.  Πόσες φορές προσπάθησα να τον αποπλανήσω αλλά αυτός εκεί να μου δίνει άκυρα. Συνήθιζα να πηγαίνω όπου πάει για να δω ποιά τριτοτέταρτη θα του κολλάει. Βέβαια σαν καλή λυσσάρα που είμαι τι άλλο θα έκανα;

Αλέξανδρος: εγώ είμαι μέσα Στάθη. Όχι για τα κορίτσια από το Γ4 αλλά για την παρέα. Θα περάσουμε souper.  Και με τα ίδια ρούχα πάμε κατευθείαν αγιασμό και μετά σπίτι για ύπνο!!

Εόχι. Δεν το ζω αυτό. Ότι είπα ακριβώς εκείνος να πει το αντίθετο. Είχα από απέναντι την Ειρήνη να μου κάνει νόημα. Η Ειρήνη είναι η κολλητή μου . Συνεργάτες στο έγκλημα όπως λένε και οι Άγγλοι.  Ήμασταν ο όρος " η μία χειρότερη από την  άλλη " δεν με άφηνε ούτε την άφηνα να κάνει χαζομάρες μονη της .

Ειρήνη: Ώστε θα πάτε εεε; θα έρθουμε και εμείς. Τόσα φορέματα έχουμε ποτέ θα τα βάλουμε; εξάλλου όπως ψάχνετε και εσείς της κοπέλες από το Γ4 έτσι θα ψάχνουν άλλοι εμάς που είμαστε απο το Γ1 !

Και μόλις το ξεστομίζει αυτό το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν τι ψέμα να βρω να πω στην μάνα μου για εκείνη την νύχτα. Γιατί για να με αφήσει να πάω ανήμερα αγιασμού σε κλαμπ δεν υπήρχε περίπτωση να με άφηνε. Από την μία δεν ήταν κακή ιδέα θα έκανα για εκατοστή φορά κινήσει στον Αλέξανδρο . Που ξέρεις μπορεί να ήταν και η τυχερή. 

Too Sexy για να ...Where stories live. Discover now