ήταν κεραυνοβόλος έρωτας!

1.1K 36 6
                                    

Γούρλωσαν τα ματιά τους . Μας κοιτούσαν τόσο περίεργα και μετά από λίγο γελούσαν.  Ναιι ήταν δύσκολο να τους εξηγίσω ...

Εγώ: Κορίτσια από εδώ ο Άγγελος. Ο μέλλοντας αρραβωνίαστικος μου .

Μελίσα: Ολίβια δεν είναι ώρα για πλάκες!

Άγγελος: όχι δεν κάνουμε πλάκα.  Σε 3 μήνες αρραβωνιαζομαστε !

Πόπη : μα σε 3 μήνες γίνετε 18 η Ολίβια. 

Άγγελος: γιαυτό και τότε θα γίνει ο αρραβωνας. Είστε καλεσμένες Κίόλας !

Χατιτζέ: αυτό έλειπε. 

Μαρία: ο Λουκας ;

Κοκαλοσα. Δεν ήταν ότι τον είχα ξεχάσει απλά σκευτόμουν για το πως θα του το πω . Η αλήθεια είναι πως στην θέση του Αγγέλου θα ήθελα να είναι ο Λουκάς.  Ήξερε τι θέλει μοα γυναίκα.  Οταν κάναμε σεξ εκμεταλευόταν κάθε μέρος του κορμιού μου , το ίδιο και εγώ.  Με τον Άγγελο δεν είχαμε ερωτική χημεία και λογικό το βρίσκω δεν γνωριζόμασταν και πολύ καιρό. 

Πάμε σπίτι και ξαπλωνουμε . Δεν ειμασταν κουρασμένοι.  Για λίγη ώρα δεν μιλούσαμε οσπου σηκώθηκε ο Άγγελος και έβγαλε την μπλούζα. 

Άγγελος: θες να κάνουμε σεξ ; για πλάκα όμως  ;

Εγώ: μην τολμήσεις και μρ ακουμπήσεις πριν τους αρραβώνες!

Άγγελος: πως αντέχεις με έναν παιδαρο δίπλα σου ;

Εγώ: εγώ αντέχω.  Εσυ μόνο που σου μιλάω χυνεις !

Άγγελος: για προσπάθησε!

Μου το λεει και μου κλίνει το μάτι.  Σηκώνομαι πάω στο ντουλάπι και βρίσκω τις πιτζάμες μου . Γδυνομαι μπροστά του και έβλεπα πως δάγκωνε τα χείλια του . Ξεροβηξε και αλλαξε αμεσως το βλέμα του . Ντυνομαι λοιπόν και τον ξαπλώνω δτο κρεβάτι.  Αναιβαινω πάνω του και Ένιωθα ήδη την στύση του . Σκύβω και του λέω στο αυτί για το πως θα του έπερνα πίπα.  Του τα έλεγα λεπτομερής όπως για το πόσο σαλιο θα έβαζα και που ακριβώς θα έγλειφα.  Ανασταιναζω στο αυτί του λεγοντας του πως θα έκανα οταν θα έμπαινε μέσα μου . Του δαγκώνω τον λοβό του αυτιού και εκεί ήταν η αποκορύφωση. 

Εγώ: σου το είπα Άγγελε, μόνο που σου μιλάω τελειώνεις!

Άγγελος: θα περιμένω μέχρι να προχωρήσουμε και να χυνεις στο στόμα μου .

Γέλασα ειρωνικά και κοιμήθηκα.

Δευτέρα λοιπόν.  Σχολείο.  Τώρα θα είχα και τον Άγγελο στο σχολείο.  Εναι τα κονε του μπαμπάκα.  Βάζω ενα κοντό σορτσάκι με διχτυωτό καλτσον και ενα φουτερ μαύρο.  Από παπούτσια κάτι διπατα μποτάκια.  Ο Άγγελος δεν σταματούσε να με κοιτάει.  Μετα από λίγο γούρλωσε τα μάτια.

Too Sexy για να ...Where stories live. Discover now