Σημαδεύω τον Άγγελο . Γυρναω να δω τον Λουκά και ο Αγγελος μου αρπάζει το οπλο . Πηγαινει προς τον Λουκά και τον φωναζει :
Αγγελος: Πες την αληθεια λουκακο . Γιατι σχόλασες την ολιβια ; Ποσο αντρας εισαι ;
Σε αυτην την ζωη τα περιμενεις ολα ομολογώ να πω οποτε ήμουν ετοιμη να ακουσω τι εκρυβε πάλι ο Λουκας .
Μολις παει ο Λουκας να μιλήσει αρπαζει το πιστολι απο τον εναν της ασφάλειάς μου το βαζει στο κουτελο και πατησε την σκανδαλη ...
Ολοι παγωμενοι. Σταματησαν ολα να κινούνται.... Μια λιμνη αιματος στο πάτωμα και το κεφαλι του Λουκα με μια τρυπα . Ο Αγγελος ηταν σοκαρισμενος και η ασφαλεια επεισης. Δεν μπορουσα να βακω τα κλαματα ηταν σαν να μην εγινε κατι . Ενιωσα απλα ενα μεγαλο τσιμπημα στην καρδια και στο στομαχι .
Ερχεται το ασθενοφορο και τον περνει . Εγω με τον Αγγελο παμε προς το σπιτι. Δεν ανταλαξαμε κουβεντα .
Φτασαμε και ετρεξε κατευθειαν προς το δωματιο του . 5 Ωρες κλεισμενος εκει μεσα . Οχι φιλαρακι δεν το παμε ετσι . Ανοιγω την πορτα και του πεταω στο κρεβατι ολες της λαμογιες που ειχε κανει απειλοντας πως θα τα δωσω στους αλλους διευθαρμενους φιλους του ωστε να τον κανουν κομματακια . Εχω μεγαλη δυναμη και πολλα ερωτηματα .
Ολιβια: Αγγελουκο μου τι εκρυβε ο Λουκας ;
ο Αγγελος δεν μιλησε . Ηταν καταρρακωμένος και χλωμος . Ειχα παθει σοκ εκεινος υποτιθεται τον μισουσε . Τρομαξα . Εφυγα απο το δωματιο και πηγα στο σαλονι .
Ξεσπασα και μαλιστα πολυ . Με πονεσε ήταν ο μεγαλύτερος μου ερωτας . Τον ειχα για θαρραλέο και πεισματαρη τί θα μπορουσα να τον οδηγούσε στην αυτοκτονια . Και ο αγγελος γιατι να ειναι τοσο σοκαρισμενος ;
Ειχα ερωτηματα και δεν ειχα καποιον να με διαφωτίσει ...
Η βραδια περασε πολυ αργα .
Ξημερωνει . Επρεπε να καναμε την κηδεια του Λουκά. Ηταν ψυχοφθορο αλλα επρεπε να παω .
Μου ηρθε μια εικονα στο μυαλο καθως ντυνομουν εμενα με τον Λουκά να εχουμε την δικιά μας οικογενεια ,να κανουμε ταξιδια , ονειρα μαζι .... Αλλα τωρα βαζω τα μαυρα μου πενθημα ρουχα ....
Παω να φωναξω τον Αγγελο να δω αν ντυθηκε και γενικως πως ειναι . Ανεβαινω πανω χτυπαω την πορτα τιποτα. Ουτε φωνη ουτε τιποτα . Την ανοιγω και βλεπω τον Αγγελο κρεμασμενο .
YOU ARE READING
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...