Μετά από εκείνο το αξέχαστο βράδυ , που τελικά αγοράκι περίμενε η Ελένη, σκεφτόμουν τον Γιώργο. Πόσα ψυχολογικά παίζει να έχει; μα και εγώ τί μαλακίες του έλεγα; αν έρθει και μου πει τίποτα θα του πω πως είχα πιεί.
Έρχετε το πρωί λοιπόν και πάω στο σχολείο. Έρχετε μπροστά μου ο Γιώργος και με κοιτούσε για κάνα λεπτό .
Εγώ: χαζό είσαι πως με κοιτάς έτσι; τι θες;
Εξακολουθώ να μην περνώ απάντηση. Με κοιτούσε και μετα από λίγο έφυγε . Τι σκατά καπνίζουν σε αυτό το κολωσχολείο ύμαρτον ! Πάω προς την Χατιτζέ και της λέω τι έγινε. Γελούσε και λογικό το βρήκα. Μετα από λίγο Έρχετε η Ελένη.
Ελένη: περιμένω αγοράκι! Θα το ονομάσω Φάνη . Σαν την πρώτη σου ερωτική σχέση αν θυμάσεεε ...
Εγώ: σκάσε Ελένη. Δεν σε αφορά τι έχω κάνει στο παρελθόν όσο για το παιδί σου μπράβο να το χαίρεσαι. Οταν φτάσει δέκα τουλάχιστον να ξέρει ποιόν έχει πατέρα!
Ξέρω ήταν σκληρά τα λόγια μου αλλα ο Φάνης ήταν μεγάλος μαλάκας. Είχε πει σε όλους ότι πήρε την παρθενιά μου και δεν με πίστεψε κάνεις. Όντως δεν ήμουν παρθένα . Είχε σπάσει ο υμένας από μια πτώση μου με το ποδήλατο. Κάνεις δεν το ήξερε γιατί δν υπήρχε λόγος κιόλας. Με πλήγωσε πολύ και η Ελένη ακόμα και έγκυος μου το υπενθύμισε για να ταραχτώ αλλά δεν υπήρχε λόγος.
Πάω νευριασμένη στην αίθουσα να τελειώσω μια εργασία στην φυσική και βλέπω τον Γιώργο με την τριτοτέταρτη που ήταν στο πάρτι. Με έπιασε ένας κόμπος στο στομάχι και μια ταχυπαλμία. Πάω μέσα στην αίθουσα δεν τους μίλησα και έκατσα στο θρανίο. Δεν μου έριξαν καν μια ματιά έστω από περιέργεια να δουν ποιος μπήκε. Άνοιξα το βιβλίο αλλά το αυτί μου το είχα εστιάσει εκεί! Κάτι έλεγε ο Γιώργος για μία κοπέλα πως οταν την πρωτοείδε είπε πως ... εεε μετα δεν άκουσα. Της το ψυθήρισε. Εκείνη είπε πως στην συγκεκριμένη αν το έλεγε θα χαιρόταν και θα το έπερνε πάνω της. Ήλπιζα να μην ήμουν εγώ αλλιώς θα την είχα ξεμαλλιασει με τις μαλακίες που έλεγε.
Φεύγει αυτήν και στην αίθουσα ήμασταν εγώ και ο Γιώργος. Δεν έριξα καν ματιά πάνω του αλλα εκείνος με κοιτούσε. Έρχετε προς το μέρος μου και τραγουδούσε ένα τραγούδι πολύ γνωστό. Ήμουν σίγουρη ότι το είχα ακούσει τουλάχιστον σε ένα κλαμπ
Γιώργος: ο γκόμενος σου πρέπει να νε σίγουρα βλάκας αμα σε άφησε μονηηηηηη
Εγώ: σκάσε Γιώργο. Δεν έχω γκόμενο.
Γιώργος: αναρωτιέμαι τι σκέφτεσε , τι σε ενδιαφέρει, το σε θυμωνειιιιι
Εγώ: εσυ με θυμώνεις φυγεεεεεε .
Γελούσε και έφυγε. Ναι κατάλαβα ότι έλεγε το αγαπημένο μου τραγούδι αλλά δεν κατάλαβα τον λόγο. Πάω τουαλέτα και τι να δω. Ποιόν άλλον τον Γιώργο πάλι. Έλεος αυτό το παιδί. Με πιάνει απο την μέση και με στριμώχνει στον τοίχο. Πιάνει απαλά τον κόλο μου και τον ζουλούσε με μανία. Με έγλυψε από τον λαιμό μέχρι το αυτί και μου έλεγε πόσο με θέλει. Τον σπρώχνω και τον χαστουκίζω .
Εγώ: όχι. Εγώ και εσύ όχι. Είμαι υπερβολικά σεξι για να χαραμιστώ μαζί σου . Δεν είσαι αυτό που θέλω
Γιώργος: το πιστεύεις αυτό που λες ;
Σηκώθηκα και έφυγα. Δεν είχα τι να του απαντήσω. Πήγα στα κορίτσια και τους εξήγησα τι έγινε. Είχαν να μου πουν κάτι βέβαια.
Ειρήνη: φεν το πιστεύω πραγματικά !άρχισε το σχέδιο τους νωρίτερα απότι έλεγαν!
Μελίσα : δεν το περίμενα ούτε απο τον Παύλο αλλά τι περιμένεις άντρες...
Εγώ: ρε τι έγινε πείτε μου και εμένα!
Πόπη: έκανες σεξ με τον Γιώργο;
Εγώ: τιιιι όχι Εγώ προσπαθώ καιρό τώρα να τον κάνω να με θέλει για να του δίνω άκυρα. Γιατί τι ακουστικέ;
Χατιτζέ: ουφ πάλι καλά. Ο Στάθης με τον Αλέξανδρο είχαν ακούσει στο καπνιστήριο πως οι καινούριοι είχαν βάλει στοίχημα να σε γαμησει ο Γιώργος και μάλιστα το στοίχημα ήταν κέρασμα σε ταβέρνα!
Έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου . Χα, ποίος νόμιζε πως ήταν ο Γιωργάκης; ότι αγάπη είχα μέσα μου για εκείνον έγινε μίσος. Έπρεπε να αναβαθμίσω το σχέδιο και ας τα έχανα όλα.
Εγώ: θα πω τον Αλέξανδρο να έρθει για one night stand ! Θα κάνω σεξ μπροστά στον Γιώργο οπως είχε κάνει και αυτός. Θα του διαλύσω ότι θέληση έχει για αυτό το κολοστοιχιμα !
Ξέρω πως τον είχα βάλει και εγώ στοίχημα αλλά δεν θα τον παρατούσα . Θα ήμουν δίπλα του σε όλα. Εξάλλου το θεϊκό μου το κορμί δεν αξίζει 3 κιλά κοκορέτσι ύμαρτον.
Too sexy για να το διαχειριστώ!
YOU ARE READING
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...