Κάνεις δεν έπρεπε να πιει από αυτό το ποτό... αλλααααα ας τα πάρουμε από την αρχή.
Τρίτη λοιπόν όλο το σχολείο συζητούσε για το περίφημο πάρτυ του πιο δημοφιλές ζευγαριού του σχολείου. Του Σταμάτη και της Μαρίας. Είχαν βγάλει μέχρι και άφησες. Ηταν το πιο πολυσηζητημενο πάρτι της χρονιάς. Ε και φυσικά θα ήταν και ο Γιώργος ως αδερφός του Σταμάτη. Έρχετε η Μελίσα την πρώτη ώρα και είχε μια τεράστια σακούλα με φορέματα.
Μελίσα : Κορίτσια αυτά θα βάλουμε! Είναι όλα τόσο ξεκολα και στο ίδιο χρώμα .
Μαρία: εγώ με τον Σταμάτη θα βάλουμε τα ίδια χρώματα συγγνώμη Κορίτσια.
Εγώ: μην ανησυχείς ούτε τα φορέματα της Μελίσας θα βάλουμε!εχω δικό μου ξεκολω ειδικά για αυτην τιν περίσταση χεχεχε .
Ήθελα φουλ να πάω στο πάρτι αφου θα με συνόδευε ο Λουκάς κιόλας. Ξέρω πως θα ήταν ο μεγαλύτερος σε ηλικία και δίπλα μου κιόλας. Ολα τα βλέμματα θα ήταν πανω μας . Δεν με ένοιαζε καθόλου όμως. Το μόνο που περίμενα ήταν να με αρπάξει και να με στήσει σε κάποιο δωμάτιο και να με γαμάει όλο το βράδυ. Ανυπομονούσα.
Έρχετε η Πόπη πρώτη στο σπίτι μου και ανάβει ενα τσιγάρο.
Πόπη: λες το πάρτι να αξίζει;
Εγώ: εννοείτε πως ναι ! Θα έρθει και ο κάθε πικραμένος!
Χτυπάει το κουδούνι και ήταν ο Στάθης, ο Αλέξανδρος, η Μελίσα, η Ειρήνη, και η Τζω. Είχαν βάλει ότι πιο λιγοστό σε ύφασμα φόρεμα Είχαν, αλλά και εγώ δεν πηγα πίσω. Καθίσαμε στο σαλόνι του σπιτιού μου και οι μισοί κάπνιζαν όσο περιμέναμε τον Λούκα. Χτυπάει το κουδούνι και εμφανίζετε με στενό άσπρο πουκάμισο και μαύρο παντελόνι με Gucci ζώνη. Παναγία μου , τι μαναρι ήταν αυτό. Τονιζόταν τόσο πολύ οι κοιλιακοί του και τα μυώδης χέρια του . Ήθελα να χύσω μόνο που τον είδα. Σηκονώμαστε να φύγουμε με το αμάξι του Λούκα και διέταξε να είμαι εγώ συνοδηγός. Κάθομαι δίπλα του και οι υπόλοιποι στριμόχτικαν πίσω . Αρχίζει να οδηγεί και το ένα του το χέρι το είχε στο τιμόνι και το άλλο ανάμεσα στα μπούτια μου . Δεν με ένοιαξε αν κοιτούσαν τα παιδιά ή όχι το ευχαριστιόμουν . Βάζει τα δάχτυλα του όλο και πιο ψηλά μέχρι που έφτασε προς το εσώρουχο μου . Το σηκώνει απαλά προς τα δίπλα και χώνει τα δάχτυλα του στο υγρό μουνί μου . Ήθελα να τσιριξω αλλά δεν ήθελα να τον βάλω σε δύσκολη θέση τον Λούκα η να καταλάβουν τα παιδιά κάτι. Φτάσαμε στο σπίτι του Σταμάτη. Βγάζει το χέρι από μέσα μου και δεν πρόλαβα να τελειώσω. Με άφησε σε υπερένταση και φάνηκε σαν να μου έδωσε σημάδι ότι αυτό ήταν μόνο η αρχή από την σημερινή μας βραδιά. Πάμε προς το σπίτι και η μουσική ήταν στο Τέρμα. Πλησιάζουμε προς την μεριά της Μαρίας και του Σταμάτη . Τους χαιρετάμε και μπαίνουμε μέσα στο πάρτυ. Είχε παντού αλκοόλ και τσιγάρα . Οι μισοί ακόμα δεν ήρθαν ειχαν ήδη μεθύσει. Σκορπιστικαμε παντού και μαζί μου έμεινε μόνο ο Λουκάς. Με πιάνει από την μέση για να πάμε κάπου κοντά σε καναπέ και μου ζουλάει απαλά τον κόλο. Καθόμαστε και στο απέναντι κάναμε ήταν ο Γιώργος με μια κοπέλα την Κατερίνα. Άλλη σπερματοζητιανα και αυτήν. Ο Λουκάς μου έλεγε πράγματα για το πάρτι και για τα βλέμματα που τράβηξε και ο Γιώργος είχε καρφωμένα τα μάτια πάνω μου . Ο Λουκάς το παρατήρησε και εκνευρισμένος τον ρώτησε τι τρέχει .
Λουκάς: φιλαράκι έγινε τιποτα;
Γιώργος: της γκόμενάς σου φαίνεται το βρακί σου .
Λουκάς: και εσύ αυτό βλέπεις;
Γιώργος: αμέ.
Εγώ δεν του μίλησα καν και ο Λουκάς ενοχλημένος Βάζει το χέρι του ανάμεσα στσ πόδια μου για να καλύψει το εσώρουχο μου . Του το τραβάω γιατί ήταν πολυ άβολο και ετσι Βγάζει το πουκάμισο του και το βάζει στα πόδια μου . Όλες οι τσούλες κοιτούσαν το καλογυμνασμενο κορμί του και ολα τα βλέμματα ήταν πάνω μας . Με φίλησε πεταχτά στο στόμα και με είχε αγκαλιά. Μετά από μισή ώρα είχαν μαζευτεί άτομα με 4 μπουκαλια vodka και έβαλαν λίγο σε κάθε ποτήρι. Είχαν πει οποίος πιεί τα περισσότερα ένα μπουκάλι ολόκληρο δώρο. Εφόσον μαζεύτηκαν όλοι εκεί είχα την ευκαιρία να πάρω τον Λούκα και να πάμε σε κανένα δωμάτιο να γίνει τίποτα έρχετε ο Γιώργος και μου τραβάει το χέρι.
Γιώργος: εεε που πας ; θα παίξεις και εσύ το παιχνίδι με τα ποτά !
Ο Λουκάς ενοχλήθηκε αλλα έσκασε ένα εικονικό χαμόγελο και ήρθε προς τα εκεί. Ήμασταν 15 άτομα που συμμετείχαμε . Παίζαμε εγώ , ο Γιώργο, ο Σταμάτης, η Κατερίνα, η Μελίσα ,Ειρήνη και η Τζω. Τους υπόλοιπους δεν τους ήξερα . Πίνουμε όλοι το πρώτο ποτήρι. Μετά το δεύτερο. Μόλις πάμε να πιούμε το τρίτο άρχιζαν οι μισοί να πέφτουν σαν τα κοτόπουλα. Ληποθημουσαν χωρίς αιτία και λόγο. Το μόνο που θυμάμαι εκείνη την ώρα ήταν ότι ειχα πέσει ο Λουκάς ήταν πανω μου φώναζε να ανοίξω τα μάτια και δίπλα ο Γιώργος στα ίδια χάλια με εμένα.
Ξυπνάω και το πρώτο πράγμα που αντικρίζω ήταν το κουρασμένο μου κορμί σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου και στα διπλανά κρεβάτια τον Γιώργο και την Ειρήνη. Σηκώνομαι χαλαρά και ζαλιζόμουν. Έρχετε προς το μέρος μου ο Λουκάς αρκετά ταλαιοωριμένος ...
ESTÁS LEYENDO
Too Sexy για να ...
Chick-LitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...