Το πάρτι συνεχιζόταν. Κατεβαίνω κάτω και ήταν όλοι μεθυσμένοι . Πάω στην κουζίνα και περνώ ένα ποτήρι με vodka και ανάβω το τσιγάρο. Ο Αλέξανδρος έρχετε δίπλα μου και με ρώτησε αν πέτυχε. Του έδωσα ενα φιλί στο μάγουλο και του κουνισα το κεφάλι καταφατικά. Του υποσχέθηκα πως θα μάθω τίνος ήταν το παιδί και θα τον ενημερώσω. Καταχάρηκε και πήγε στα παιδιά. Πάω στην Ειρήνη. Ήταν με κάτι αγόρια από το Β2 . Μπορεί να ήταν ενα χρόνο μικρότερα αλλά τα άτιμα ήταν κουκλιά! Έρχετε ο ένας προς το μέρος μου και έπιανε το πόδι μου με το χέρι του . Γρήγορη τον έλεγαν . Καλό παιδάκι δεν λέω πλάκα είχε αλλά το πήγαινε αλλού το θέμα. Σηκώνομαι και μου χουφτώνει τον κόλο. Ενοχλήθηκα αρκετά και του φώναζα να μην το ξανακάνει. Και από εκεί που δεν το περιμένεις Έρχετε ο Γιώργος και τον κολλάει στον τοίχο. Του δίνει μπουνιά και μετα τον κλότσάει . Ο Γρηγόρης σέρνετε κάτω.
Εγώ: πας καλα; είναι η δεύτερη φορά που το κάνεις! Προστάτης μου είσαι;
Γιώργος: πες μου έναν λόγο που μπλέκεις με όλα τα μπάσταρδα !
Εγώ: κάνεις λάθος με εσένα δεν έμπλεξα οπότε δεν πήρα ολα τα μπάσταρδα !
Φεύγει νευριασμένος και στο πέρασμά του ρίχνει ένα τραπεζάκι. Παω στην τουαλέτα τον Γρήγορη να σκουπίσει τα αίματά του .
Εγώ: χίλια συγνώμη Γρήγορη. Δεν ξέρω γιατί το έκανε αυτο .
Γρήγορης : γιατί σε θέλει και μάλιστα πολύ! Το έλεγε και στον Παύλο ότι σε θέλει αλλά αν μάθεις κάτι που έκανε θα τον μισήσεις ακόμη πιο πολύ.
Εγώ: αλήθεια τωρα;
Γρήγορης : ναι και το στοίχημα δεν το δέχτηκε από επιλογή του χώθηκε σε εσένα .
Τα έχασα. Φεύγω και πάω κατευθείαν σπίτι. Καθόμουν και σκευτόμουν τι να μου κρύβει ο Γιώργος αλλά και που θα βρω απαντήσεις . Ρώτησα τα κορίτσια για το τι θα κάνω και συγκεκριμένα η Ειρήνη είπε να μην ασχοληθώ καν . Έπρεπε κάποιον να ρωτήσω. Μα φυσικαααα. Η Ελένη. Θα ξέρει. Πρώην του είναι όλο και τιποτα θα ξέρει.
Κυριακή πρωί λοιπόν Σηκώνομαι και πάω σπίτι Ελένης. Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει ο Βασίλης. Είχε πιπίλιες στον λαιμό και δαγκώματα στα μάγουλα. Τον βλέπω και γέλασα και εκείνος χαμογελώντας μου λέει τι ήθελα. Ε την Ελένη ποια άλλη να του λέω και περνάω μέσα στο σπίτι του . Μπαίνω μέσα και κατευθύνομαι στο δωμάτιο της . Ήταν παντού μπλε και είχε ήδη μια παιδική κούνια. Η κοιλιά της Είχε ήδη φουσκώσει και φαινόταν πολύ χαρούμενη. Άλλαξε πολύ απότομα. Απο φθηνό τσουλάκι είχε γίνει μια κοπέλα χαριτωμένη που περίμενε πως και πως το παιδί της . Πάω την αγκαλιάζω και της δίνω σε μια σακούλα 3 μπουκάλια με χυμό πορτοκάλι για νσ έχει βιταμίνες. Ως δωράκι επίσκεψης
Ελένη: Έλα Ολίβια πως και απο δω;
Εγώ: να ήθελα να ρωτήσω κάτι...
Ελένη: ναι πες μου .
Εγώ: καταρχάς έχω δύο απορίες... ας αρχίσω από το σημαντικό. Λοιπόν, ξέρεις τι κακό έχει κάνει ο Γιώργος και φοβούνται να μην μαθευτεί;
Έμεινε. δεν ήξερε τι να απαντήσει. Ήμουν σίγουρη πως όντως έγινε κάτι σοβαρό.
Ελένη: να ο Γιώργος όταν τα είχαμε με απάτησε ξέρεις... με την Ειρήνη την φίλη σου ...
Με την Ειρήνη; τα έχασα. Από που και ως που ; δεν μου το είχε αναφέρει κιόλας.
Εγώ : την Ειρήνη που την γνώρισε; και εφόσον ηταν πριν από μένα γιατί είναι κακό;Ελένη: την ιδέα για το στοίχημα την είχε η Ειρήνη. Έλεγε πως αν σε γαμούσε ο Γιώργος θα είχαν απόδειξη ότι δεν είσαι παρθένα.
Δεν το κατάλαβα πότε αυτό. Γιατί είναι τόσο κακό να κάνεις σεξ; η γενικά να έχεις φετίχ και χίλια δύο.
Εγω:εντάξει κατάλαβα... ευχαριστώ. Ααααα και κάτι άλλο. Το παιδί τινος λες να είναι;
Η Ελένη τα έχασε. Άρχιζε να βάζει τα κλάματα. Ξέρω πως την αναστάτωσα αλλά έπρεπε να τον κάνω για τον Αλέξανδρο.
Ελένη: Είναι του Αλέξανδρου. Είναι και στανταρ αυτό. Δεν θέλω να τον μπλέξω όμως. Καλύτερα έτσι προς το παρόν.
Εγώ: να ξέρεις ο Αλέξανδρος σαγαπαει και Μάλιστα πολύ. Παρακαλάει να είναι δικό τπυ το παιδί σκέψου το .
Η Ελένη συγκινήθηκε. Εγώ την χαιρετισα και έφυγα . Ήμουν απογοητευμένη και θυμωμένη με την Ειρήνη. Δεν το περίμενα. Γιατί να μου κάνει τόσο κακο; έκανα μέρες να βγω απο το σπίτι. Είχα πέσει ψυχολογικά. Έπρεπε να βρω κάτι που θα ανανέωνε και την ψυχολογία μου αλλά θα ξεσπούσα και τα νεύρα μου . Αποφάσισα να γραφτώ μποξ .
Γιατί οχι; θα έριχνα όλη μου την οργή στον σάκο και πότε δεν ξέρεις μπορεί να έβρισκα και κανέναν εκεί ώστε να ξεπεράσω την πουστιά της φίλης μου και έναν μαλακα της συμφοράς . Εκτός από αυτό έπρεπε να κάνω ριζικές αλλαγές. Όσο εμφανισιακά τοσο κσο σε θέμα συνήθειας και γενικά glow up. Ήθελα να εκδικηθώ την Ειρήνη αλλά και να αποτέλειωσω τον Γιώργο με κάθε τρόπο!
Μη ειρωνικά ήμουν too sexy
για να το διαχειριστώ !
YOU ARE READING
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...