Ξέρω Ξέρω έχω μέρες να γράψω. Με τόσα που έγιναν λογικό το βρίσκω! Ελπίζω να κάτσετε να τα παρακολουθήσετε και να μην βαρεθείτε
Λοιπόν...
Καθώς περνώ τις χαζομάρες που μου έκανε δώρο ο Βασιλάκης δεν του στέλνω καν μήνυμα, περιμένω απλά να έρθει η επόμενη μέρα.
Ξυπνάω το πρωί και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να διαβάσω τα ζώδια. Δεν τα πίστευα και τοοοοσοοο αλλά στην απελπισία μου έπρεπε κάτι να κάνω. Διαβάζω τα ζώδια Λοιπόν, ναι ναι ταύρος είμαι, έλεγε πως θα κάνω μια καινούρια γνωριμία και πως θα αλλάξει τα πλάνα μου ,όχι ότι είχα και κανένα αλλά λέμε τώρα. Το αναφέρω στην Πόπη Καθώς προχωρούσαμε για να πάμε σχολείο και απλά γέλασε.
Πόπη: ασε μας ρε Ολίβια τώρα, αν ήταν έτσι θα ξέραμε τί μαλακίες θα γινόντουσαν και δεν θα βγαίναμε καν από το σπίτι.
Για την ώρα είχε δίκιο μετά ομως;... ναι συνεχίζω, περπατάμε Λοιπόν να πάμε στο σχολείο και ακούμε έναν μεγάλο θόρυβο σαν αλυσσοπρίονου . Γυρνάω με την Πόπη να δω τί είναι αυτό και ήταν 4 μηχανάκια. Φορούσαν όλοι κράνος και δεν μπορούσαμε να τους ξεχωρίσουμε. Αχχ πόσο με καυλώνει ο ήχος της εξάτμισης. Μέχρι να φτάσω στο σχολείο αναρωτιόμουν ποιοί να ήτανε.
Φτάνουμε Λοιπόν και πάμε στο προαύλιο για την προσευχή. Βλέπουμε μπροστά μπροστά 4 πατόμουνα δίπλα από τον άσχημο διευθυντή μας . Αυτοί ήτανννν ναιιιι με τα μηχανάκια. Παναγία μου τι μωράκια ήταν αυτά.
Διευθυντής: θα έχουμε και φέτος 4 νέους μαθητές . Τον Γιώργο, τον Μάκη , τον Παύλο και τον Θοδωρή.
Ήταν και οι τέσσερις ένας προς ένας, εκτός από εκείνον. Ναι ναι τον Γιωργάκη. Ποποπο μανούλα μου τι ήταν αυτός. Μπόμπα μαλλάκι, εμερσον μπουφανακι , μπανάνα και με το glx όλη μέρα έκοβε βόλτες. Δεν ήταν και τόσο ουαου γκόμενος αλλά είχε τον τρόπο του ο άτιμος. Τον έβλεπα σαν λυσσασμενη .
Χατιτζέ: όχι Ολίβια. Έχεις τον Βασίλη τώρα αστον αυτόν τον ταραξία ήσυχο.
Εγώ:τι εχω λέει; ο Βασίλης δεν ξέρει τι θέλει. Εγώ όμως ξέρω και θα το πάρω !
Βέβαια είχα και αυτοπεποίθηση τρομάρα μου . Πάω στον Γιωργάκη και καταλάθος πάντα πέφτω πάνω του . Με κράτησε στα χέρια του και είχε ένα βλέμμα αμήχανο. Αχ ματιά μου ήθελα να του πω , βάλε με κάτω κάνε μου 100 παιδιά.
Εγω: χίλια συγνώμη!
Γιώργος: δεν πείραζει ρε εσύ να είσαι καλά .
Για κάνα πεντάλεπτο του χαμογελούσα σαν ηλίθια και μετά του είπα το όνομα μου . Ανταλλάξαμε και instagram και όλα καλά μετά. Τρέχω κατευθείαν πάω στα κορίτσια και ψαχουλεύαμε το instagram του Γιώργου. Παναγία μου τι hot προφίλ ήταν αυτό. Ήμουν too sexy για να χύσω βλέποντας φωτογραφία του . Είχε όλο φωτογραφίες με αμάξια ,μηχανές και μηχανάκια. Σοκ πραγματικά. Είχε και φωτογραφία με τους φίλους του . Από εκεί βρήκαμε και τα άλλα instagram των άλλων. Τα κορίτσια έπαθαν πλάκα. Ήμουν σίγουρη ότι θα τους αρέσουν γιατί έχουμε το ίδιο αξιολύπητο γούστο. Η Μελλίσα ξετρελάθηκε με τον Παύλο. Ήθελε ντε και καλά να πεχτεί φάση και γρήγορα μάλιστα.
Εγώ: εγω εγω θα σε βοηθήσω Μελίσα ! Θα πω τον Γιώργο, ευκαιρία να του πιάσω και κουβέντα.
Παω Λοιπόν στην παρέα του Γιώργου και του κάνω νόημα να έρθει. Οι φίλοι του απο πίσω με κοιτούσαν από πάνω μέχρι κάτω και κάτι ψυθηριζαν μεταξύ τους . Του είπα πως η φίλη μου η Μελίσα ενδιαφέρετε για τον Παύλο.
Γιώργος: Και τι είσαι εσύ δικηγόρος της που έρχεσαι ; μόνη της δεν μπορεί , παιδί για τα θελήματα σε βάλανε;
Εγώ: Έλα μου ; απλά ήθελα να την βοηθήσω γιατί ντρέπεται! Αν ο Παύλος είναι το ίδιο μαλάκας σαν εσένα τότε θα της πως πως δεν αξίζει τον κόπο !
Του το λέω , τινάζω το μαλλί και φεύγω. Είχε μείνει και με κοιτούσε. Λες και έκανα κάτι το τραγικό. Αν ήθελε να παίξει τσαμπουκαδες μάλλον βρήκε λάθος άτομο.
Πάω στα κορίτσια για να πω πως δεν μπόρεσα να διοργανώσω το κονέ και με τραβάνε βιαστικά να μου πουν κάτι.Ειρήνη: σκάσε και άκου ! Αυτοί οι καινούριοι μαθητές δεν ήρθαν τυχαία εδώ. Ο ένας, ο Γιώργος συγκεκριμένα, τα είχε με την Ελένη και ήρθε για να τα ξαναβρούν! Και ακολούθησαν και οι φίλοι του .
ΕΛΑ ΜΟΥ ?!?!?!
Καλα αυτήν η κοπέλα έχει βαλθεί να χώνετε στην ζωούλα μου . Όχι και τον Γιώργο
Too sexy για να το διαχειριστώ!
DU LIEST GERADE
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...