δεν μπορεί...

1K 34 6
                                    

Παρτάρες ποταρεςςςςςςς. 

Ναι ναι ναι ξανά πάρτυ.  Του Αγγέλου στην βίλα του κιόλας.  Ήταν τρελός γιατί το έκανε την Τετάρτη και την επόμενη μέρα γράφαμε διαγώνισμα άλλα ποίος νοιάζεται;

Άγγελος : θέλω να βάλεις το φόρεμα που σου πήρα Ολίβια. 

Εγώ: ξέχασε το !

Το φόρεμα ηταν σαν μπούργκα . Μαύρο  μακριμάνικο κιόλας.  Απαίσιο.  Από γούστο μηδέν.  Πηρα το ψαλίδι και το έσκισα .

Εγώ: αν ήταν έτσι το φόρεμα τότε θα το φορούσα.  Θα βάλω αυτό το λάδι σατέν. Είναι και εξωπλατο. 

Το φοράω και ο Άγγελος με κοιτούσε με το στόμα ανοιχτό.  Μου λέει να κάνω μια γύρα και κάνω. 

Άγγελος: είναι λίγο προκλητικό μωράκι...

Πλησιάζω και τον πιάνω στα άκρα της μεσης του και φέρνω την περιοχή του κοντά στην δική μου . Έχω το βλέμα μου πάνω του και του λέω ψιθυριστά,

Εγώ: δεν θες να καυλώνουν οι άλλοι μαζί μου και να ξέρεις πως σου ανήκω; να λες σε όλους τι κοπέλα κυκλοφορώ ;

Κατάπιε αμήχανα και κούνησε καταφατικά το κεφάλι του . Του κλείνω το μάτι και απομακρύνομαι για να φορέσω τις γόβες μου . Μαύρες στιλέτο.  

Ο κόσμος μαζεύτηκε και κατεβαίνω από τις σκάλες αγκαζέ με τον Άγγελο.  Έχω να πω πως κλέψαμε όλα τα βλέμματα.  Πάμε στα παιδιά και αρχίσαμε να πίνουμε μέχρι σκασμού.

Αλλά ήταν και ο Γιώργος... η πέτρα του σκανδάλου.  Και δεν έφτανε αυτό , ήταν και το Έλενάκη.  Βέβαια είχε καιρό να εμφανιστεί.  Μάνα μεν αλλά παρέμενε το ίδιο τσούλα.  Άφησε τον Φάνη να κρατάει το παιδί τους. Κρίμα το παλικάρι που έγινε νταντά. 

Ανέβηκαν πάνω στην μικρή πίστα που είχαμε για καραοκε και αρχιζε να πετάει μαλακίες... που μας κόστισαν...

Γιώργος: προκαλώ 10 ζευγάρια να κάνουν τεστ εγκυμοσύνης και να μπερδέψουμε τα τεστ ... πόσοι από εσας έχετε κάνει κουτσουκέλα άραγε;

Εγώ: Γιώργακι είσαι γελοίος.  Όσοι έχουν επαφές χρησιμοποιούν προφυλακτικό.  Τώρα επειδή η φίλη σου η Ελένη ήθελε να το νιώθει είναι άλλο θέμα αυτό. 

Γέλασαν όλοι όμως  . Η Ελένη τσαντίστηκε.  Μου δίνει ένα τεστ εγκυμοσύνης και μου είπε ειρωνικά αν δεν φοβάμαι κάτι να το κάνω. 

Παω στην τουαλέτα το κατουράω και περιμένω.

Δεν το ζούσα.  Θετικό.  Τι λες τώρα.  Αφού με τον Άγγελο δεν είχα επαφές.  Και με τον Λούκα είχα να βρεθώ πολύ καιρό. 

Too Sexy για να ...Where stories live. Discover now