Η γιατρός ανέφερε πως η κοπέλα που γεννάει τώρα έδωσε αίμα στην Ειρήνη ως αδερφή της . Μείναμε όλοι με ανοιχτό το στόμα πραγματικά. Έτσι εξηγείται όλο αυτό το θέατρο εδώ και τόσο καιρό. Η Ελένη την Ειρήνη προσπαθούσε να πλησιάσει κάπω.
ΕΓΏ: Μα πως γίνετε αυτο;
Νοσοκόμα: η φίλη σας η Ειρήνη χρειάστηκε αίμα και η αδερφή της ήρθε να της δώσει. Στάθηκε τυχερή που έσπασαν τα νερά λίγο πριν φύγει.
Ήμασταν όλοι στα χαμένα. Άραγε ήξερε η Ειρήνη όλο αυτο;
Έτσι εξηγείται το ότι η Ελένη μου είχε πει πως η Ειρήνη με τον Γιώργο ήταν ζευγάρι. Για να απομακρινθούμε απο την Ειρήνη να μας μισήσει και να μπει αυτήν στην θέση μας . Όσο για τις ουσίες στο μπουκάλι ήταν για να έρθει στο Νοσοκόμειο για να την επισκεφτεί όπως έγινε τώρα. Μα πραγματικά πόσο ηλίθια θα μπορούσε να είναι αυτήν η κοπέλα ; δεν σκέφτηκε πόσο κακό έχει κάνει ;
Περνάει μια μέρα και η μισή παρέα την έβγαλε στο Νοσοκομείο. Οι άλλοι μισοί έπρεπε να φύγουν λόγο άλλων υποχρεώσεων. Πηγαίνω με τον Γιώργο στο δωμάτιο της Ελένης. Είχε ήδη γέννησει ένα υγιέστατο αγοράκι και καθόταν. Δίπλα της ήταν ο Φάνης.
Εγώ: Ελένη θέλω να σου μιλήσω.
Ελένη: θα κλαφτείς που έχω παιδί με τον πρώην σου ;
Εγώ: όχι Ελένη άλλο θέλω να σε ρωτήσω άνοιξε λίγο τα αυτιά σου εκτός από τα πόδια σου !
Γιατί όλα αυτά τα ψέματα; έχεις κάνει κακό σε τόσο κόσμο γιατί όλα αυτά;Ελένη: γιατί ο Γιώργος για σένα με χώρισε. Σε είχε δει στο πάρτι μία μέρα πριν τον αγιασμό και από τότε σε κυνηγάει. Όσο για τον Αλέξανδρο και τον Στάθη δεν καταλαβαίνω γιατί έχουν ακόμη αισθήματα. Με τον Φάνη περνάω καλά. Για την Ειρήνη το έμαθα από την γιαγιά μου λίγο πριν πεθάνει. Η Ειρήνη δεν ξέρει τίποτα αλλά φαντάζομαι πόσο θα απογοητευτεί! Όσο για τα ανώνυμα μηνύματα ο Βασίλης στα έστελνε για να δεις και να μισήσεις τον χαρακτήρα του Γιώργου. Και ο Βασίλης σε θέλει ξέρεις!
Το κεφάλι μου πήγαινε να σπάσει με όλα όσα μου είπες η Ελένη. Τώρα όλα έβγαζαν νόημα. Στην Ειρήνη δεν θα το κρατουσαμε κρυφό γιατί είχε κάθε δικαίωμα να μάθει την αλήθεια. Βγαίνω έξω με τον Γιώργο και εκείνος δεν έβγαλε αχνά. Προχωράμε για να πάμε στο δωμάτιο της ειρήνης και ο Γιώργος με στριμώχνει στον τοίχο και με φιλάει. Το είχα ανάγκη αυτό το φιλί του . Απο τα χείλη του και μόνο. Σταματάει και σαν να μην έγινε τίποτα προχώρησε πάλι. Πάμε στην Ειρήνη και ήταν σχετικά καλά. Την πέρνουμε αγκαλιά και της λέμε την αλήθεια.
Εγώ: Ειρήνη εχω κατινα σου πω. Δεν ξέρω αν είναι καλό η κακό αλλά είναι κάτι καινούριο.
Ειρήνη: ναι Ολίβια ξέρω. Η Ελένη είναι αδερφή μου ! Το ήξερα πιο νωρίς από αυτήν. Ίσως έφταιγε που είχαμε το ίδιο σημάδι στην πλάτη . Εξάλλου το έμαθα από τον πατέρα μου . Το είχε γράψει στο ημερολόγιο του γιατί δεν άντεχε τις τύψεις. Σιγααααα.
Την περνώ αμέσως μια αγκαλιά. Πονούσε λίγο γιατί ήταν και χτυπημένη αλλα δεν ήθελα να την αφήσω.
Βγαίνω έξω το λέω στα παιδιά και όλα καλά.
Μετά από μια εβδομάδα βγήκε και η Ειρήνη αποτο Νοσοκομείο. Και η Ελένη επίσης. Συναντήθηκαν οι οικογένειες τους γοα να ξεκαθαρίσουν κάτι πράγματα. Δεν ξέρω τι έγινε ακριβώς ντρεπόμουν να ρωτήσω. Η Ελένη με την Ειρήνη είχαν σχετικά καλές σχέσης. Όλοι ήμασταν πιο καλά.
Με τον Λούκα το τελείωσα , το μποξ όμως δεν το παράτησα. Δεν ήθελα να τον κοροϊδεύω γιατί από την μέρα που με φίλησε ο Γιώργος δεν σταμάτησα λεπτό να τον σκέφτομαι. Αχχχ πόσο μ'άρεσε εκείνο το φιλάκι.
Εκεί που όλα είχαν ηρεμήσει για λίγο, φυσικά και θα γινόταν μαλάκια. Και μάλιστα η μεγαλύτερη. Αλλά εντάξει καλά περάσαμε χεχεχε .
Πλησίαζαν τα γενέθλια μου . Θα γινόμουν 17 επίσημα και νόμιμα. Ήθελα να τα κάνω σε ένα παλιό σπιτάκι με την παρέα μου μόνο. Γιατί στο σπίτι μου με τους γονείς μου δεν λέει. Θέλαμε να καπνίσουμε κιόλας και να πιούμε αλκοόλ οπότε μου φάνηκε καλή ιδέα. Είχα φτιάξει προσκλήσεις χειροπιαστες και θα τα έδινα στα παιδιά εκείνη την ώρα για να μην τα δ
Στείλω ηλεκτρονικά και μάθουν πολλα άτομα για το πάρτι. Ήθελα να ήταν όλα τέλεια. Είχα ετοιμάσει φαγητό, ποτό, μουσική, ακόμη και το φόρεμα . Ήταν γαλάζιο μακρί . Ταίριαζε εξαιρετικά στο σκουρόχρωμο σώμα μου . Ήταν όλα τέλεια μέχρι που ...
VOUS LISEZ
Too Sexy για να ...
ChickLitΣχολείο, καλοπέραση,φιλίες, σεξ! Τί γίνετε όμως όταν γίνεσαι μέρος συμφωνίας του πατέρα σου και ο δήθεν έρωτας σου κρύβει ένα άλλο πρόσωπο; Ουφφφ too sexy για να ... το διαχειριστώ! Η πλοκή αλλάζει απότομα οπότε συντονιστείτε ! 😏 Περιέχει σκηνές...