baby boy don't test me !

1.7K 44 3
                                    

Πηγαίνω σε μια παλιά αποθήκη που μου είχαν πει τα παιδιά από το σχολείο πως κάνουν μαθήματα μποξ. Ήταν παντού αθλητές από διάφορες ηλικίες,  κορίτσια-αγόρια και προπονούνταν εκεί.  Είχα ενθουσιαστεί πολύ.  Δεν γράφτηκα για να μάθω να παίζω ξύλο προς θεού απλά για να γυμνάσω το σώμα μου και αυτοάμυνα φυσικά! Και το glow up που λέγαμε...

Πηγαίνω στον υπεύθυνο εκεί μέσα για να τον ρωτήσω ποίος θ είναι ο προπονητής μου και πότε θσ αρχίσω.  Μπορούσα να αρχίσω ακόμη και τώρα μου είπε απλά να περιμένω λίγα λεπτά για να έρθει ο προπονητής.  Μέχρι τότε καθόμουν με το κινητό και Είχα μηνύματα από την Ειρήνη και ρωτούσε αν θα βγω και αν έχω μιλήσει με τον Γιώργο.  Την άφησα στο διαβάστηκε και έκλεισα το κινητό γιατί έβλεπα να πλησιάζει ο υπεύθυνος .

Υπεύθυνος: Ολίβια να σου γνωρίσω τον προπονητή σου . Είναι στην ίδια ηλικία με εσένα αλλά για την κατηγορία σου είναι ότι πρέπει!

Εόχι.  Δεν το ζούσα αυτό. Εγώ ήθελα να τον αποφύγω και πάλι μπροστά μου . Ναι ναι ο Γιώργος. Δεν τον έκοβα για άτομο αθλητικό.  Αλλά να μου πεις με τόσο ξύλο που έχει ρίξει στο σχολείο έπρεπε νσ το φανταζόμουν. 

Γιώργος: η μοίρα μας θέλει μαζί μου φαίνεται!

Εγώ: δεν με νοιάζει και πολύ απλά πες μου τι να κάνω να τελειώνουμε

Γιώργος : γιατί μου φέρεσαι έτσι ρε γαμοτο ;

Άρπαξε το χέρι μου και το εσφιγκε σφιχτά με αποτέλεσμα να με πονέσει.  Κυλάει ένα δάκρυ από το μάτι μου και με όση δύναμη Είχα τον κλοτσάω στα γενετικά του όργανα και απομακρινθηκα.  Γονάτισε κάτω από τον πόνο και φώναζε για το πως έχω ψυχολογικά.  Έρχετε ο υπεύθυνος και του εξηγω για το τι μου έκανε.  Πήγε έβαλε λίγο πάγο στα γενετικά  όργανα
Του Γιώργου και έφερε άλλο άτομο να με προπόνηση.  Τον Λούκα.  Ένα μαναρακι από τα λίγα.  Ήταν 20 χρόνων με τατουάζ και φουλ καλογυμνασμενο κορμί . Αυτός αν σε έβαζε κάτω θα ήθελες να σε σκίσει στα δύο . Τον κοιτούσα έντονα από πάνω μέχρι κάτω.  Αχ Ολίβια,  σοβαρέψου.  Εσύ ήρθες για άλλον λόγο. 

Λούκας: γειά σου Ολίβια. Θες να ξεκινήσουμε;

Εγώ: εννοείτε πως ναι !

Αρχίσαμε ένα μικρό ζέσταμα και μετά προσπαθούσε να μου μάθει τεχνική στο πως να βαράω για αρχή τον σάκο. 

Τελείωσε το μάθημα και καθώς πάω στα αποδυτήρια να πάρω τον σάκο μου έρχετε και με ρωτάει πως και αποφάσισα να έρθω.  Του εξήγησα για τον σκοπό που είχα ώστε να έρθω εδώ και γούρλωσε τα μάτια.  Μιλήσαμε και για άλλα θέματα.  Ήταν καλό τυπακι ο Λουκάς.  Πάω να φύγω και με κάλεσε για ποτό για το επόμενο βράδυ και έτσι  Δέχτηκα . Εξάλλου ήθελα να  απομακρυνθώ από όλους και όλα. 

Το πρωί Πάω στο σχολείο και δεν έκατσα με τα κορίτσια.  Είχα πάει σε ένα παγκάκι και έβλεπα στο κινητό κομμώσεις.  Ήθελα να κάνω αλλαγή.  Το εννοούσα.  Ο Γιώργος ήρθε νευριασμένος προς το μέρος μου . Το κακόμοιρο ακόμα θσ πονάει.  Κρίμα που δεν θα γαμάει κάμοια καταπιολα για κάμοια βδομάδα τώρα.  Τον βλέπω να πλησιάζει και να φωνάζει για το εάν έχω τα λογικά μου και χίλια δύο. Δεν σήκωσα καν το κεφάλι μου να τον κοιτάξω.  Ξενέρωσα.  Ήταν απλά ένας ενθουσιασμός τίποτα άλλο.  Είδε πως δεν του έδωσα σημασία και εφυγε. Είδα πως ερχόντουσαν τα κορίτσια προς το μέρος μου και πριν προλάβουν να έρθουν σηκώθηκα και έφυγα.  Πήγα σε ενα κομμωτήριο και έκοψα το μαλλί μου κοντό καρέ και το έβαψα μαύρο.  Η αλλαγή ήταν μεγάλη. 3 χρόνια έκανα να μεγαλώσω τα μαλλιά και μέσα σε 3 δευτερόλεπτα τα έκοψα.  Είχα νιώσει δυναμικά και ήμουν έτοιμη για όλα.  Πάω στην προπόνηση και ήταν ο Γιώργος εκεί. Δεν με αναγνώρισε.  Με κοιτούσε κάνα 10λεπτο μέχρι να καταλάβει ότι όντως είμαι εγώ.  Ελπίζω να κατάλαβε ότι με πλήγωσε κιόλας. Αλλα δεν περίμενα και πολύ βλαμμένο ήταν.  Έρχετε ο Λουκάς προς το μέρος μου και ήταν άφωνος.  Έβαλε το χερι τιυ στην μέση μου και με φίλησε απαλά στο κούτελο.  Ο Γιώργος ηταν φουλ νευριασμένος και έρχετε προς το μέρος μας .

Γιώργος: εδώ ερχόμαστε για να μάθουμε πάλι όχι για να σαλιαριζουμε

Λουκάς: είδες κάτι τέτοιο ρε μομολο ; ασε μας ήσυχους. 

Ακουστικέ αστείο να αποκαλεί ο Λουκάς τον Γιώργο μόμολο . Εκείνος νευρίασε και έχωσε μπουνιά στον Λούκα.  Εόχι πάλι ξανα τα ίδια! Ήταν ο τρίτος που βάρουσε αυτον τον μήνα και εξαιτίας μου κιόλας!  Ο Λουκάς έβγαλε λίγο αίμα από την μύτη και ανταπέδωσε την μπουνιά.  Μαζεύτηκαν όλοι γύρο γύρο και προσπαθούσαν να τους χωρίσουν.  Έρχετε ο υπεύθυνος και τους διώχνει και τους δύο . Τους είπε να έρθουν ήρεμοι την επόμενη μέρα.  Ένιωσα τόσο άβολα που πήρα το σακίδιο μου και έφυγα! Πάλι δεν καταλάβαινα για το τί ζόρι τραβάει ο Γιώργος.  Πάω σπίτι και ξαπλώνω κουρασμένη.  Χτυπάει απότομα το κινητό μου και λαμβάνω ένα ανώνυμο μήνυμα με μια φωτογραφία.  Εόχι δεν το πίστευα στα μάτια μου ...

Too Sexy για να ...Where stories live. Discover now